Beste mensen,
Gesprekken met twee mensen van ons Refoweb leverde een aantal interessante gedachten op.
Gesprek 1 kwam er op neer dat iemand van ons de duivel vreest door de acties van wicca- of andere toverfiguren. Zijn hier mensen bang voor? Ik wil deze mensen meegeven: "Als God voor ons is, wie kan ons dan schaden?" Ik geloof dat God machtiger is dan welke duivel dan ook. Niemand strijdt voor ons dan God alleen. Wees niet bevreesd, geen kwaad kan u iets doen als de Heer met jullie is. Vertrouw op God en geen wannabeheks kan jullie iets doen. De kinderen van God zijn niet alleen, want hun Vader is met hen. Hij zal u van voren en van achteren en van opzij omringen met Zijn genade, met Zijn liefde. Wicca's en dat soort mensen kunnen piepen, maar jullie zijn niet alleen. Wees niet bevreesd!
Gesprek 2 ging over vlekken op foto's. Wat die ook mogen zijn, vertrouw op de Heer. Hij zal jullie nooit, maar dan ook nooit overleveren aan welke entiteit dan ook. God waakt over jullie, houd op jullie weg jullie oog op Hem gericht.
Resumerend: Ik had niet gedacht dat ik op Refoweb een dergelijke hoopvolle boodschap had hoeven brengen, maar ik deel deze boodschap, dit euangelion graag met jullie.
De vrede van onze God die alle verstand te boven gaat,
zal jullie harten en jullie gedachten bewaren
door Jezus Christus, onze Heer.
Amen.