Zareb schreef:Voor mij hoef je geen sorry te zeggen hoor.![]()
Nou, omdat jij nogal moeite met dat onderscheid schijnt te hebben probeerde ik je voor te zijn.

Moderator: Moderafo's
taco schreef:toch gebeurd het wel degelijk marnix.
een christelijke basisschool bijvoorbeeld mag niet weigeren een homo/lesbi leraar/lerares aan te stellen.
als je zegt dat homo-zijn een zonde is dan valt werkelijk iedereen over je heen.
ik ga niet zeggen dat de moraal anders is of lager ligt dan 50 jaar geleden. volgens mij is dat niet zo. iedereen durft nu wel meer overal over mee te praten. vroeger zou deze discussie bijna niet worden gevoerd en lag er een groot taboe op.
2 vaders of 2 moeders? dan kies ik voor 2 vaders ja. dan heb je 2 keer een groot feest als ze 40 worden
FlirrieSun schreef:Nog even hier op terug te komen:
Ik lees in psalm 127: 3
Kinderen zijn een geschenk van de Heere. Hij beloont u met een nageslacht.
Statenvertaling:
Ziet de kinderen zijn een erfdeel des Heeren; des buiks vrucht is een beloning
Dan kan jij dit wel niet vinden, maar de Bijbel is er wel duidelijk over volgens mij. Dit gaat denk ik wel over een huwelijksgeschenk.
Al is denk ik alles wat de Heere geeft een geschenk.
jas schreef:Dus de vriend van een homo kan ook een geschenk van de Heere zijn?
jas schreef:Genoeg over homo's. Laten we het nu maar eens hebben over vieze zwaar gereformeerde mannetjes die stiekem naar de hoeren gaan, vunzige boekjes bekijken of stiekem seksfilms huren en bekijken op een tv die ze ook al niet mogen hebben.
En diezelfde mannetjes wijzen met hun vieze vingers naar homo's die een keurig homogene relatie hebben. Wie kent er in z'n omgeving?
Bookman schreef:Snel geteld zijn er momenteel zo'n 6 actieve topics over homo's. Refoweb wordt straks nog het antikeeweb genoemd. En ik heb al vaker gezegd. Het moet voor veel mensen hier toch wel heerlijk zijn om steeds te kunnen schrijven over de verdoemelijke zonde van homosexualteit. Verder zijn er immers geen zonden? Zo langzamerhand weet ik nu wel dat homo's eigenlijk mensen zijn die helemaal niet op Gods aardbodem rond zouden moeten lopen. En als ze er al zijn dan moeten ze uiteraard acuut afgemaakt worden. Probeer eens met een concentratiekamp ofzo?
Relatie's van homo's onderling hebben nu wel al genoeg ter discusie gestaan. Ook ik weet dat het praktiseren van homosexualiteit in de Schrift veroordeeld wordt. Maar ook het onbarmhartig oordelen over de boezemzonde van een ander wordt daar veroordeeld. En nu voorlopig even nix meer over homo's in negatieve zin.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten