Erg vaak.
Redenen:
* Sommige dingen die ik wil hebben voor m'n computers zijn nou eenmaal niet hier in de buurt te krijgen. Ja dan kan ik het via mn werk laten komen maar vaak gaat dat enorm lang duren of we hebben geen contact met de importeur van dat soort dingen. En dan moet je wel. Dan gaat het voornamelijk om casemod spul of om media. Beschrijfbare dvdtjes altijd uit het buitenland. Scheelt me net iets te veel.
* Samurai wapens etc. Tja, ken zo ook niet echt een winkel hiero die dit soort dingen verkoopt. Dus dat soort dingen bestel ik ook online.
* Free record shop, Bol.com etc. Veel handiger dan ophalen in de winkel aangezien ze toch nooit alle dvd's hebben die ik dus wil hebben. Althans, niet de minder commercieel oke films

Zoek je naar een iets oudere film dan moet je simpel weg wel. En voor specials ook vaak. En sowieso is het handig om alles opzij te laten leggen via inet.
* Sommige dingen moeten nu eenmaal uit het buitenland komen. Dus dan met een Visa kaart betalen. Al meerdere keren gedaan, altijd goed gegaan.
Mijn ervaring met I-net aankopen is prima. Betalingen of rembours of met Visa. Waarom? Simpel. Rembours dan heb je je spullen al. En met Visa ben je verzekerd. Dus in allebei de gevallen oke. Vooruitbetaling doe ik liever niet of ik moet het bedrijf al veeel langer kennen, maar zelfs dan zal ik het nog niet snel doen.
Maaar, ik vind het heerlijk. Scheelt me 20 winkels langs lopen om precies die dvd of iets dergelijks te vinden die ik zo graag wilde hebben.