Waarom durf je dat niet te vragen? Nee ik heb geen lijstjesBrion schreef:Ik durf het bijna niet te vragen:
Heb jij ook lijstjes?

Moderator: Moderafo's
Vin schreef:Waarom durf je dat niet te vragen? Nee ik heb geen lijstjesBrion schreef:Ik durf het bijna niet te vragen:
Heb jij ook lijstjes?Ik heb wisselende inzichten die mij per stap mijn stappen doen bepalen. (en soms, misschien te vaak, pas achteraf)
In 't openbaar ook?Brion schreef:Was maar een grapje hoor, ik durf jou alles te vragen
Ja. Ach. Je kan dat zo onbezonnen toepassen. Onderzoeken is niet hetzelfde als uitvoeren. Moord onderzoeken is niet moorden. Dus ik vind de uitspraak wel leuk, maar ook naar die kant op kan de balans uitslaan."onderzoek alles en behoud het goede"Wat vind je daarvan?
Vin schreef:In 't openbaar ook?Brion schreef:Was maar een grapje hoor, ik durf jou alles te vragen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Ach. Je kan dat zo onbezonnen toepassen. Onderzoeken is niet hetzelfde als uitvoeren. Moord onderzoeken is niet moorden. Dus ik vind de uitspraak wel leuk, maar ook naar die kant op kan de balans uitslaan."onderzoek alles en behoud het goede"Wat vind je daarvan?
Dus voetje voor voetje proberen we de balans te houden
Brion schreef:"onderzoek alles en behoud het goede"
Wat vind je daarvan?
joepie schreef:Onderzoekt alle ding en behoud het goede wordt nogal eens verkeerd gebruikt. Zo van: ik mag alles proberen om te weten of het goed is, dat soort onderzoek.
En daarna bepaal ik wel of het goed is, maar ik moet het zeker wel een keer uitgeprobeert hebben.
Nu zo wordt het dus niet bedoeld.
Dat onderzoek doe je dus van te voren. Je doet dus onderzoek en denkt er over na of iets wat je wilt gaan doen wel goed is. Je kunt al van te voren weten of dingen van Gods wege goed zijn. Daar hoef je ze dus niet voor mee te maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten