Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Dat zal allemaal wel. Niemand heeft gezegd dat iedereen mee moet de PKN in. Een overgrote meerderheid is gelukkig mee gegaan. Als je niet wilt, even goede vrienden, maar men moet eens ophouden met het gezanik dat de PKN een valse kerk zou zijn. Dat is namelijk waanzin.
johannes1 schreef:vertel maar waarom niet?
caprice schreef:Als God maar aan Zijn eer komt. God op het hoogst verheerlijkt en de zondaar op het diepst vernederd. Als je dit bedoelt met niet menslievend ben ik het met je eens en hoop dat het zo blijven mag.
caprice schreef:Optimatus schreef:Ik vind de HHK ook niet altijd even menslievend.
Als God maar aan Zijn eer komt. God op het hoogst verheerlijkt en de zondaar op het diepst vernederd. Als je dit bedoelt met niet menslievend ben ik het met je eens en hoop dat het zo blijven mag.
napoeleon schreef:omdat hetzelfde wat de PKN verweten wordt, ook op sommige plaatsen andersom gebeurd. ik weet plaatsen waar de PKN-gemeente door de HHK-gemeente uit de kerk is gezet, en ik weet ook van bedreigingen over en weer.
optimatus schreef:Maar mogen wij, PKN'ers, nou eindelijk eens lekker PKN zijn zonder continu die opgeheven vingertjes van de HHK
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten