Berichtdoor Boudewijn » 20 sep 2004 12:31
Werkelijk Optimatus ongelofelijk dat je, met het bewijs van een vals Evangelie, dat vanuit Berlijn en het Vaticaan de wereld werd ingestuurd, dat je dat hier als onzinnig en als " gereutel" bestempeld.
Dat onder leiding van zogenaamde "Godsmannen" die de wereld zeggen te leiden, kinderen opgeofferd worden zoals we aan de foto's kunnen afzien, als deze Geestelijken in habijt en dan weer in uniform, de kampen leiden waar deze ongelukkigen zich in bevonden.
En dan zegt onze Jonhkheer, als Preases van een Christelijke Alliantie, dat het allemaal kolder is! Ongekend, dat ik hier de Beesten uit Openbaringen openlijk zie aanbeden worden!
Over verbannen gesproken Optimatus!
Als ik dan denk aan deze belangrijke Bijbelpassage:
Hebr 6:1-2 'Laten we overgaan tot de leer voor volwassenen en niet nog eens de grondslagen leggen, zoals: het zich afkeren van een levenswijze die op de dood uitloopt, het geloof in God, het onderricht over de doop, de handoplegging, de opstanding van de doden en het eeuwige oordeel.'
Hebr 6:4 'Want wie eenmaal het licht hebben ontvangen, genoten hebben van de hemelse gaven en deel gekregen hebben aan de heilige Geest,
Dan moet ik soms erkennen dat het me feitelijk gewoon spijt, dat ik zoveel weet aangaande het wereldgebeuren. Want wat we hier lezen beste vrienden is hemeltergend. Het Beest in zijn volle glorie erkenning (Anerkennung) gegeven.
Ongelofelijk! De foto's en de historische feiten ten spijt en dan te menen dat het OVER en UIT is. Wat een blunder om dat te denken! We staan nog maar aan het begin lieve mensen van zo'n gruwel en ongekende vermenging van de beker van Gods gramschap!
VIETNAM, KOREA, CAMBODJA, IRAK, IRAN, SUDAN. DE USSR, AFRIKA (Congo) er is nog veel te verwoveren voor de Satan, eer Jezus terug komt, dor angst en geweld de wereldburgers murm heeft geslagen en zij ALLE oplossingen in wanhoop zullen ervaren als de legers van d eUSA en het Vatciaan de VREDE en VERLOSSING zullen brengen, dat zij zelf hebben veroorzaakt.
.
Als de winden van Openbaring 7 worden losgelaten, dan zal de natuur in een Babylonische chaos veranderen en zullen de hurricanes Ivan en Jeanne als stormpjes in een glaasje water verbleken bij dat natuurgeweld wat dan losbarst.
Gaat uit van haar opdat gij geen deel hebt aan haar plagen!
Optimatus wat een joker ben je!