Moderator: Moderafo's
jip_86 schreef:Dikke humor dat artikel. Volgens hem is Sabra moderator? Wahaa en ik ben ook nog in zijn artikel gekomen.
elbert schreef:jip_86 schreef:Dikke humor dat artikel. Volgens hem is Sabra moderator? Wahaa en ik ben ook nog in zijn artikel gekomen.
Oh, dus was het niet joepie?![]()
Sorry, ik zal het in mijn oorspronkelijke bericht aanpassen.
Tja, Josh noemde Jippie, dus ik dacht aan joepie, maar het kan inderdaad ook jip_86 zijn.
Josh schreef:Jippie... Ik loochen inderd...
Lalage schreef:Triest hoor. Maar dat van de drie formulieren zoals Elbert voorstelt lijkt me geen goed idee. Niet-christenen moeten hier ook welkom zijn en als zijn voorstel zou worden uitgevoerd, zou ik hier ook niet meer mogen komen. Ik ben het namelijk niet met de hele catechismus eens: ik vind namelijk niet dat een RK mis een vervloekte afgoderij is.
Je zou wel kunnen vragen of mensen de apostolische geloofsbelijdenis willen respecteren, zo doen we dat als mensen lid willen worden van Ichthus (studentenvereniging). Pas als je kringleider wordt, moet je hem ondertekenen en daarmee laten zien dat je hem ook gelooft. Dat zou je bijvoorbeeld als eis kunnen stellen aan een moderator.
Maar nu gaat het toch goed zo, nu Josh geband is? En dat hij er dan zo'n pagina van maakt... ach... wie zou dat serieus nemen? Hoogstens z'n eigen vriendjes en dan zijn we alleen maar blij dat die hier niet komen.
HTS schreef:Lalage schreef:Triest hoor. Maar dat van de drie formulieren zoals Elbert voorstelt lijkt me geen goed idee. Niet-christenen moeten hier ook welkom zijn en als zijn voorstel zou worden uitgevoerd, zou ik hier ook niet meer mogen komen. Ik ben het namelijk niet met de hele catechismus eens: ik vind namelijk niet dat een RK mis een vervloekte afgoderij is.
Je zou wel kunnen vragen of mensen de apostolische geloofsbelijdenis willen respecteren, zo doen we dat als mensen lid willen worden van Ichthus (studentenvereniging). Pas als je kringleider wordt, moet je hem ondertekenen en daarmee laten zien dat je hem ook gelooft. Dat zou je bijvoorbeeld als eis kunnen stellen aan een moderator.
Maar nu gaat het toch goed zo, nu Josh geband is? En dat hij er dan zo'n pagina van maakt... ach... wie zou dat serieus nemen? Hoogstens z'n eigen vriendjes en dan zijn we alleen maar blij dat die hier niet komen.
http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?p=347953#347953
Optimatus schreef:Ach, ik kon wel om Josh en Boudewijn lachen. Ze maakten zichzelf stilaan tot de spamclowns van het Refoweb.
Helaas was hun inhoud iets minder lachwekkend. Maar goed, we zijn ze kwijt.
*deelt hapjes en drankjes uit*
elbert schreef:
Trouwens, als dat van die trojaanvirussen klopt, dan vind ik het niet zo netjes dat hij die gekregen heeft. Dat is niet de manier om met hem om te gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten