Yael schreef:Klopt dat probeerde ik ook aan te geven.
(Beetje oftopic)
Dat tweede zinsdeel diende dan ook ter verduidelijking en benadrukking van het eerste deel.
Moderator: Moderafo's
Yael schreef:in de eerste zinsnede, die geld voor alle mensen toch? De tweede lijkt me van niet iig. of zie ik dat verkeerd?
caprice schreef:Carl schreef:Simpelweg omdat er geen ander wezen is/kan zijn dat menselijke geesten en lichamen schept, zijn we dus allemaal kinderen van God.
Maak je de zin niet af?
..., maar door de zondeval zijn we allemaal van God afgevallen, van de hoogste top van eer in de diepste verwoesting neer.
ik vind de zin nog niet afCarl schreef:caprice schreef:Carl schreef:Simpelweg omdat er geen ander wezen is/kan zijn dat menselijke geesten en lichamen schept, zijn we dus allemaal kinderen van God.
Maak je de zin niet af?
..., maar door de zondeval zijn we allemaal van God afgevallen, van de hoogste top van eer in de diepste verwoesting neer.
Mijn zin klopt zoals die er staat. Je moet er echter geen dingen bij gaan denken zoals met dat afvallen en zo.
je broer
Carl
Carl schreef:Maar enfin: gesteld dat dat zo is, als islamieten dus niet door God verwekt zijn, door wie zijn ze dan wel verwekt?
je broer
Carl
Carl schreef:caprice schreef:Carl schreef:Simpelweg omdat er geen ander wezen is/kan zijn dat menselijke geesten en lichamen schept, zijn we dus allemaal kinderen van God.
Maak je de zin niet af?
Mijn zin klopt zoals die er staat. Je moet er echter geen dingen bij gaan denken zoals met dat afvallen en zo.
je broer
Carl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten