Het kan wel een criterium zijn om lid te WORDEN.
Als iemand lid wil worden van vereniging die en die waarvoor gelden de criteria zus en zo, moet die iemand ook aan die criteria voldoen om lid te worden van vereniging die en die.
Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Het kan wel een criterium zijn om lid te WORDEN.
Als iemand lid wil worden van vereniging die en die waarvoor gelden de criteria zus en zo, moet die iemand ook aan die criteria voldoen om lid te worden van vereniging die en die.
Wat is de meerwaarde voor de EU, als Turkije ook bij de EU komt?
Turkije blijft kerken pesten
Bodrum - Donderdagavond 23 september heeft de politie van de druk bezochte Turkse vakantiestad Bodrum de protestantse kerk gesloten.
De voorganger van de Bodrum Genadekerk, Engin Ruran, werd op het politiebureau ontboden, waar hij te horen kreeg dat de Gouverneur van Bodrum opdracht had gegeven zijn kerk te verzegelen. Protest van de voorganger dat het tegen het grondwettelijke recht van eredienst is, mocht niet baten. Een half uur later werd de kerk verzegeld, zonder opgaaf van redenen. Ook werden kerkelijke attributen geconfisqueerd.
Omdat vrijdag de Turkse rustdag is, lukte het Ruran niet meer om hogerop zijn recht te halen. Hierdoor konden de diensten dat weekeinde geen doorgang vinden. Inmiddels is de maatregel van hogerhand teruggedraaid. (Turkish World Outreach/Compass Direct)
Optimatus schreef:Wat mij dus in mijn mening sterkt dat Turkije nog een en ander te leren heeft. Overigens, moslims hebben het in Griekenland ook niet makkelijk, maar daar hoor je niemand over. En in Frankrijk mag je nou geen hoofddoekje meer dragen. Ook lekker.
Bestempel mijn betoog aangaande Turkije niet meteen als onzin.
Ik denk dat het reëel is dat het zo zal gaan. Turkije verandert - en ten goede.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten