Zareb schreef:Natuurlijk ben ik het helemaal eens met deze en de voorgaande reacties. Als iemand je via pb met dergelijke vuilnis lastig valt moet je dat niet pikken en actie ondernemen.
Maar ja, als je de postings van sommigen in dit topic en andere topic's rond homoseksualiteit leest en krab ik mezelf nog wel eens achter de oren.
En zelfs in topic's die hier niets mee te maken hebben komen regelmatig volstrekt niet ter zake doende opmerkingen op homohuwelijk, mietjes enz langs.
Misschien wel logisch dat minder intelligente aardbewoners dan gaan denken dat ze dat soort dingen mogen zeggen.

Ik ben ook weer niet van alle discussie op de hoogte maar als dit soort opmerkingen hier langs komen vraag ik me af waarom dit refoweb heet?
Met zijn allen serieus posten en je als christen gedragen terwijl je niet eens een medemens kan accepteren???? Lekker is dat...
Sorry maar ik ben de refos die een medemens niet accepteren omdat ze niet in hun uitgestippelde straatje passen meer als bui. Ik hoop dat hun heel goed beseffen dat niemand zichzelf gemaakt heeft, een homofiel heeft niet om deze gevoelens gevraagt.
Als ik het op mezelf betrek... denk je dat ik diep van binnen geen wens heb om gewoon hetero te zijn. Niet omdat ik dat prettig vind. Maar juist om eens een keer ECHT geaccepteerd te worden als mens en niet beschouwt wordt als een beest!!!!!!!!! Ik kan net zo goed zeggen dat ik een hetero relatie afschuwelijk en vies vind... maar dan krijg ik heel refoweb over me heen.
Kunnen we hier met respect met elkaar omgaan?? Laten we dan iedereen in zijn/ haar waarde laten.