homofilie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Zareb
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Zareb » 27 aug 2004 14:07

Optimatus schreef:De mislukkeling die dergelijke PB's stuurt, mag wat mij betreft per direct van Refoweb worden verwijderd.

Natuurlijk ben ik het helemaal eens met deze en de voorgaande reacties. Als iemand je via pb met dergelijke vuilnis lastig valt moet je dat niet pikken en actie ondernemen.

Maar ja, als je de postings van sommigen in dit topic en andere topic's rond homoseksualiteit leest en krab ik mezelf nog wel eens achter de oren.
En zelfs in topic's die hier niets mee te maken hebben komen regelmatig volstrekt niet ter zake doende opmerkingen op homohuwelijk, mietjes enz langs.
Misschien wel logisch dat minder intelligente aardbewoners dan gaan denken dat ze dat soort dingen mogen zeggen. :?:

Koffie

Berichtdoor Koffie » 04 sep 2004 00:52

Zareb schreef:Natuurlijk ben ik het helemaal eens met deze en de voorgaande reacties. Als iemand je via pb met dergelijke vuilnis lastig valt moet je dat niet pikken en actie ondernemen.

Maar ja, als je de postings van sommigen in dit topic en andere topic's rond homoseksualiteit leest en krab ik mezelf nog wel eens achter de oren.
En zelfs in topic's die hier niets mee te maken hebben komen regelmatig volstrekt niet ter zake doende opmerkingen op homohuwelijk, mietjes enz langs.
Misschien wel logisch dat minder intelligente aardbewoners dan gaan denken dat ze dat soort dingen mogen zeggen. :?:

Ik ben ook weer niet van alle discussie op de hoogte maar als dit soort opmerkingen hier langs komen vraag ik me af waarom dit refoweb heet?

Met zijn allen serieus posten en je als christen gedragen terwijl je niet eens een medemens kan accepteren???? Lekker is dat...
Sorry maar ik ben de refos die een medemens niet accepteren omdat ze niet in hun uitgestippelde straatje passen meer als bui. Ik hoop dat hun heel goed beseffen dat niemand zichzelf gemaakt heeft, een homofiel heeft niet om deze gevoelens gevraagt.
Als ik het op mezelf betrek... denk je dat ik diep van binnen geen wens heb om gewoon hetero te zijn. Niet omdat ik dat prettig vind. Maar juist om eens een keer ECHT geaccepteerd te worden als mens en niet beschouwt wordt als een beest!!!!!!!!! Ik kan net zo goed zeggen dat ik een hetero relatie afschuwelijk en vies vind... maar dan krijg ik heel refoweb over me heen.

Kunnen we hier met respect met elkaar omgaan?? Laten we dan iedereen in zijn/ haar waarde laten.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 04 sep 2004 15:59

AMEN!

abc

Berichtdoor abc » 06 sep 2004 19:51

Hoi Jeroen,

Ik vind het super knap van je dat je deze site heb kunnen maken. Ik heb hem doorgelezen en vindt hem goed! Ik denk dat mensen hier inderdaad veel aan kunnen hebben. Verder wens ik je veel kracht toe in het verdere van je leven.

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 07 sep 2004 09:58

superpotje schreef:
Zareb schreef:Natuurlijk ben ik het helemaal eens met deze en de voorgaande reacties. Als iemand je via pb met dergelijke vuilnis lastig valt moet je dat niet pikken en actie ondernemen.

Ik ben ook weer niet van alle discussie op de hoogte maar als dit soort opmerkingen hier langs komen vraag ik me af waarom dit refoweb heet?

Met zijn allen serieus posten en je als christen gedragen terwijl je niet eens een medemens kan accepteren???? Lekker is dat...
Sorry maar ik ben de refos die een medemens niet accepteren omdat ze niet in hun uitgestippelde straatje passen meer als bui. Ik hoop dat hun heel goed beseffen dat niemand zichzelf gemaakt heeft, een homofiel heeft niet om deze gevoelens gevraagt.
Als ik het op mezelf betrek... denk je dat ik diep van binnen geen wens heb om gewoon hetero te zijn. Niet omdat ik dat prettig vind. Maar juist om eens een keer ECHT geaccepteerd te worden als mens en niet beschouwt wordt als een beest!!!!!!!!! Ik kan net zo goed zeggen dat ik een hetero relatie afschuwelijk en vies vind... maar dan krijg ik heel refoweb over me heen.

Kunnen we hier met respect met elkaar omgaan?? Laten we dan iedereen in zijn/ haar waarde laten.

Die mensen geven ook gewoon hun mening over deze onderwerpen! Omdat je het niet met hun eens bent, daarom reageer je zo fel! ook hun mening moet je kunnen accepteren!

meboy

Berichtdoor meboy » 07 sep 2004 10:24

Pivo schreef:Die mensen geven ook gewoon hun mening over deze onderwerpen! Omdat je het niet met hun eens bent, daarom reageer je zo fel! ook hun mening moet je kunnen accepteren!

Het gaat niet zo zeer over het accepteren van de mening die ze vertolken maar de manier waarop ze die mening uitspreken; als iemand denkt te moeten vinden dat ik een vieze flikker ben zet het dan gewoon in het openbaar open een bloot op het forum. ik heb overigens nooit pbtjes gehad die kwetsend waren.

Ik ben het trouwens eens met superpotje dat zulke teksten niet echt getuigen van een Christelijke naasteliefde.

Koffie

Berichtdoor Koffie » 07 sep 2004 10:34

meboy schreef:
Pivo schreef:Die mensen geven ook gewoon hun mening over deze onderwerpen! Omdat je het niet met hun eens bent, daarom reageer je zo fel! ook hun mening moet je kunnen accepteren!

Het gaat niet zo zeer over het accepteren van de mening die ze vertolken maar de manier waarop ze die mening uitspreken; als iemand denkt te moeten vinden dat ik een vieze flikker ben zet het dan gewoon in het openbaar open een bloot op het forum. ik heb overigens nooit pbtjes gehad die kwetsend waren.

Idd meboy al hoewel het soms ook wel op het forum wordt gezegt verhult in een grap, of letterlijk... gelukkig heb ik die pbtjes ook niet gehad

Pivo ik kan best meningen accepteren, maar ik maak jou ook niet uit voor vieze hetero omdat er in de bijbel voorbeelden staan van mannen die vrouwen verkrachten
en btw ik wacht nog op uitleg van jou in het andere topic over homos in de bijbel

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 07 sep 2004 11:17

meboy schreef:

Ik ben het trouwens eens met superpotje dat zulke teksten niet echt getuigen van een Christelijke naasteliefde.

ik had het niet over het pbtje want daar ben ik het ook absoluut niet mee eens.

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 07 sep 2004 11:19

superpotje schreef:
meboy schreef:

Idd meboy al hoewel het soms ook wel op het forum wordt gezegt verhult in een grap, of letterlijk... gelukkig heb ik die pbtjes ook niet gehad

Pivo ik kan best meningen accepteren, maar ik maak jou ook niet uit voor vieze hetero omdat er in de bijbel voorbeelden staan van mannen die vrouwen verkrachten
en btw ik wacht nog op uitleg van jou in het andere topic over homos in de bijbel

nee maar dat bedoeld ik ook niet. schelpartijen vind ik ook niet kunnen. maar als mensen vinden dat je als christen geen homo kan zijn dan is dat hun mening dus moet je die kunnen accepteren.

Koffie

Berichtdoor Koffie » 07 sep 2004 11:28

Pivo schreef:nee maar dat bedoeld ik ook niet. schelpartijen vind ik ook niet kunnen. maar als mensen vinden dat je als christen geen homo kan zijn dan is dat hun mening dus moet je die kunnen accepteren.

dat accepteer ik zeker wel

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 07 sep 2004 12:22

meboy schreef:

Ik denk ook niet dat je iedereen kunt dwingen homoseksualiteit als "normaal" te accepteren. Edoch, mensen die homo's niet als "normaal" kunnen beschouwen hebben zich net als iedereen aan algemene fatsoensnormen te houden, willen zij zichzelf niet buiten de discussie plaatsen. Of je het nu eens bent of niet, als je je in een discussie mengt, dien je je fatsoenlijk te gedragen. Scheldpartijen passen daar op geen enkele manier in. Je mag homoseksualiteit afkeuren, prima, vrijheid van weet ik veel wat allemaal, maar dan wel op een normale manier.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 sep 2004 12:34

Het valt me trouwens op dat er de laatste tijd opeens relatief veel openlijk homofielen zijn hier..

Koffie

Berichtdoor Koffie » 07 sep 2004 13:11

Aragorn schreef:Het valt me trouwens op dat er de laatste tijd opeens relatief veel openlijk homofielen zijn hier..

Er zijn een aantal nieuwe mensen die homofiel zijn....
En ik hoop zelf dat door de openheid van mij en andere homofielen de anderen ook open worden al is het via PBtjes.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 sep 2004 13:14

Ja, is dat afspraak ofzo? :D

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 07 sep 2004 13:26

Ben jij ook homofiel dan, Aragorn? :P
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Terug naar “Archief”