Waarom moest dat nu wel weer?
Die 1e letter weg.
Dom gezeik.
En daar een rechtspraak over beginnen.
Joop
Moderator: Moderafo's
joop schreef:Waarom moest dat nu wel weer?
Die 1e letter weg.
Dom gezeik.
Joop
ik ben in ieder geval blij dat die zaak nu geregeld is, en ik hoop dat het een begin is voor een betere verhouding tussen de beide kerken
Napoleon schreef:joop schreef:Waarom moest dat nu wel weer?
Die 1e letter weg.
Dom gezeik.
Joop
wees in ieder geval blij dat er een voor beide kanten aanvaardbaar alternatief uitgekomen is, in plaats van direct weer kritiek te hebben. aan de andere kant zou je namelijk ook kunnen stellen dat het dom gezeik is om per se aan het woord "hervormd" in de naam vast te houden. ik ben in ieder geval blij dat die zaak nu geregeld is, en ik hoop dat het een begin is voor een betere verhouding tussen de beide kerken (en wie weet wel het begin van een samen op weg-proces)
Optimatus schreef:Ik heb niet de illusie dat de Herstelden en de PKN snel zullen fuseren. De PKN gaat op de oecumenische tour, de Herstelden zullen al snel in de hoek komen waar ook de kleinere kerken en gemeenten van Geref. signatuur zijn. Misschien moesten ze daar eens zoeken naar partners. Alleen doorgaan leidt volgens mij tot een langdurig provisorium.
japijo schreef:Ik denk dat alleen doorgaan de beste optie is. Waarom zouden we toenadering moeten zoeken?
japijo schreef:Optimatus schreef:Ik heb niet de illusie dat de Herstelden en de PKN snel zullen fuseren. De PKN gaat op de oecumenische tour, de Herstelden zullen al snel in de hoek komen waar ook de kleinere kerken en gemeenten van Geref. signatuur zijn. Misschien moesten ze daar eens zoeken naar partners. Alleen doorgaan leidt volgens mij tot een langdurig provisorium.
Ik denk dat alleen doorgaan de beste optie is. Waarom zouden we toenadering moeten zoeken?
caprice schreef:japijo schreef:Optimatus schreef:Ik heb niet de illusie dat de Herstelden en de PKN snel zullen fuseren. De PKN gaat op de oecumenische tour, de Herstelden zullen al snel in de hoek komen waar ook de kleinere kerken en gemeenten van Geref. signatuur zijn. Misschien moesten ze daar eens zoeken naar partners. Alleen doorgaan leidt volgens mij tot een langdurig provisorium.
Ik denk dat alleen doorgaan de beste optie is. Waarom zouden we toenadering moeten zoeken?
Best kan dat de GG toenadering zoekt, daar zij nog een acte van wederkeer en afscheiding hebben liggen...
Maar dat kan nog wel even duren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten