Moderator: Moderafo's
jacobH schreef:Aragorn schreef:Tja, dat degene die dit geschreven heeft geen heilige is en dus fouten maakt lijkt me evident. Zoals dat voor ons allemaal geldt.. maar dat zegt toch niet dat je daar vervolgens geen tekst over mag schrijven?
verklaar u nader ouwe vrijzinnigert![]()
waarom zou je er wel een tekst over mogen schrijven?
jacobH schreef:groenrondballetje schreef:jacobH schreef:[S] schreef:Marnix schreef:Ok, we nemen Meat Loaf.... Goede muziek...
Jammer dat het hierboven genoemde nummer van de cd Bad Out of Hell komt.... Slechte muziek uit de hel noemen ze het zelf...
de cd heet baT out of hell![]()
bat = vleermuis
ja en? maakt dat het minder.
zullen we de tekst even doornemen.
....
nou een goede verstaander zal moeten beamen dat dit een wel zo anti christelijke adem ademt dat een echt christen hier van moet walgen.
Ik ben klaarblijkelijk niet zo'n goede verstaander ...
In mijn ogen gaat dit liedje over iemand die zich door z'n seksuele passie heeft laten verleiden, daar de consekwenties van aanvaart, maar desalniettemin spijt heeft ....
Op die manier bezien is de tekst niet anti-christelijk, maar een waarschuwing die ik als Christen aan mijn kinderen mee zou willen geven ....
Wat je met een tekst doet zegt misschien meer over wat een tekst voor jou doet ...
je bent idd geen goede verstaander.....
De bijbel ademt een hele andere sfeer.
jacobH schreef:Daar beloof je geen trouw uit lust gevoelens maar uit liefde. DAar bid je niet om het einde der tijden om de huwelijksband te doorbreken omdat je de concequenties van je daad niet wilt nemen.
jacobH schreef:Veder wordt Gods naam misbruikt en wordt God verzocht om de verdoemenis. Want dat is het toch tendiepste.
jacobH schreef:Ik zou er nog eens over nadenken hoe je het je kinderen gaat brengen.....
arme kinderen........
jacobH schreef:Aragorn schreef:Tja, dat degene die dit geschreven heeft geen heilige is en dus fouten maakt lijkt me evident. Zoals dat voor ons allemaal geldt.. maar dat zegt toch niet dat je daar vervolgens geen tekst over mag schrijven?
verklaar u nader ouwe vrijzinnigert![]()
waarom zou je er wel een tekst over mogen schrijven?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten