Mag ik me nog heel even verdedigen? Dit ter bescherming van de mensen die vanaf nu met jas in discussie gaan over dit onderwerp. het heeft wat gebruiksaanwijzingen nodig om communicatiestoornissen te voorkomen.
Als ik na mijn visie op veranderende generaties ten aanzien wat wel en niet werd goedgekeurd, dit te horen krijg:
Ja dat vind ik echt. Moet ik dat uitleggen dan? Wel, jullie Bijbel, de SV, de 3 formulieren van enigheid, waarop jullie leer gestoeld is, liggen hier onder zware kritiek. Aan die kritiek merk ik duidelijk dat de kennis over genoemde documenten grote hiaten bevat. Dus als je de geschriften waar je leer op gebaseerd is, niet of onvoldoende kent, ken je ook je leer niet.
Kom ik toch wel tot de conclusie dat jas vind dat mijn visie op make-up gebruik, kritiek is op de formulieren van de drie-eenigheid.
Tenzij ik jas verkeerd begrepen heb...dan mijn oprecht excuses. wan het is niet mijn bedoeling om iemand te beschuldigen van iets wat hij niet zo bedoeld heeft.
Misschien kan jas, als hij zijn bedoeling met dit topic opnieuw gaat verwoorden, dit er even in meenemen. Hoe hij cultuurtradities tenaanzien van een leer en tenaanzien van de bijbel ziet.
Het is namelijk niet zo leuk als je denkt het over wat uiterlijke zaken te hebben, de reformatorische
cultuur , opeens aangesproken wordt op je gebrek aan kennis van de reformatorische
leer en zelfs de bijbel. (ik denk dat jas de reformatorischeleer, die hij uit ten treure zegt te kennen, wat verward met de reformatorische, uiterlijke, veranderingsonderhevige tradities) Vandaar dat ik er in de laatste posting een geintje van maakte, ik vond het te bizar om het serieus te nemen. Ook daar mijn excuses voor. ik zal in het vervolg jas serieus nemen, of niet meer om hem ingaan.
Maar goed, ik blijf het wel een klein beetje hilarisch vinden dat een topic over make-up de gemoederen zo kunnen op laten laaien
Het is weer leuk geweest, ik ga me maar weer eens met zinnige discussies bezig houden. en nu echt.

''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King