Meboy schreef:Misschien moet je eerst lezen voordat je gaat roepen. Welkom trouwens.
PS tis ook een meisje, dus dan is ze lesbisch

Moderator: Moderafo's
BeYourself schreef:Dat heb ik ook, ik ben trots dat ik homo ben. En ik zeg altijd: Ik ben wie ik ben en daar wordt niet aan gesleuteld.
BeYourself schreef:Maar ik vind het cool dat je reageerde
BeYourself schreef:Het CHJC is daarom van mening dat homoseksualiteit geen zonde is en dat homoseksuelen en lesbiennes een gelijkwaardige plaats in de kerk kunnen innemen.
BeYourself schreef:Dit is de link van hun site, kan je kijken als je zin heb, www.chjc.nl
CHJC schreef: Het CHJC is van mening dat geloof en homoseksualiteit kunnen samengaan. Bijbelse argumenten, die worden aangedragen om het tegendeel te 'bewijzen', blijken bij zorgvuldige bestudering van de context geen stand te houden We maken allemaal deel uit van Gods goede schepping. Ja, wij ervaren, dat Hij ons Zijn zegen geeft.
CHJC schreef: Het CHJC is daarom van mening dat homoseksualiteit geen zonde is en dat homoseksuelen en lesbiennes een gelijkwaardige plaats in de kerk kunnen innemen.
CHJC schreef: Het CHJC is van mening dat elke vorm van discriminatie in gezin, familie, werk en samenleving niet geoorloofd is.
HTS schreef:Je typt in je bericht dat je homo bent. Nu weet ik dat er twee verschillende soorten zijn. De denkers en de doeners. Correct me if i'm wrong, maar ik dacht dat de denkers homofiel zijn en de doeners homosexueel. Maakt in principe niet uit, ik hou het op denkers en doeners.
Zareb schreef:HTS schreef:Je typt in je bericht dat je homo bent. Nu weet ik dat er twee verschillende soorten zijn. De denkers en de doeners. Correct me if i'm wrong, maar ik dacht dat de denkers homofiel zijn en de doeners homosexueel. Maakt in principe niet uit, ik hou het op denkers en doeners.
Zijn er dan ook twee soorten hetero's. Heterofielen en heteroseksuelen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten