afslanken (gesplitst)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 aug 2004 08:54

http://www.startafvallen.nu

:mrgreen: :mrgreen:

volgens de normering heb ik een goed en gezond gewicht. :? (klopt niks van).

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 12 aug 2004 09:17

Cybercurse schreef:
Invincible schreef:Niet iedereen die afslankt wordt er mooier op.

Drogreden, 8 vd 10 vrouwen namelijk wel.

8 van de 10 mannen ook

wormpje
Mineur
Mineur

Berichtdoor wormpje » 12 aug 2004 10:03

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1290 ... dieet.html

Lees bovenstaand bericht uit de Telegraaf van vandaag en stop allemaal met zeuren :mrgreen:

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 12 aug 2004 17:21

Wanneer ben je dik en wanneer ben je slank??
Volgens testen ben ik voor mijn lengte (1m75) niet zwaar genoeg (62 kg.), maar dat vind ik nergens op slaan, want ik heb toch (meestal) maat 38.
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 12 aug 2004 17:53

Lalage schreef:Waarom denk je dat ik nooit in bikini loop en zelden in badpak ;)

Volgens de theorie van Cybercurse zijn fietsen en wandelen en skaten dus hele goede sporten :-D
Maar het fitnessen van Borkdude zal ook wel helpen, die mat zichzelf gewoon 2 uur lang af.

Correct, maar je moet natuurlijk wel een beetje je best doen. Wandelen helpt niet bijzonder veel, dan kun je beter een uur gaan hardlopen, zorg natuurlijk wel dat je niet té hard loopt, je moet het tempo vrij makkelijk vol kunnen houden. Skaten zal zeker ook goed zijn, mits je het wel lang achtereen doet natuurlijk ;)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 12 aug 2004 17:53

Aragorn schreef:[Jij (mesch) bent wel redelijk groot , maar ik zou je met de beste wil ter wereld niet dik kunnen noemen.

Overigens vind ik johanne ook niet echt dik, maar misschien ligt dat aan mij? :wink:

Redelijk groot zeggtie dan :mrgreen: Zeg maar gerust dat ik opvallend lang ben hoor. hoewel het weer afhangt vanuit welk perspectief je het bekijkt. lange vrienden van mij vinden mij niet opvallend lang.
Hoedan ook, als ik 1,75 was geweest, maar dezelfde bouw gehad was ik zeker dik geweest. Whatever, ik ben kerngezond. Ik hoop dat iedereen die zich zorgen maakt om dikte, dunte, maar heel gezond is, zich dat wel blijft realiseren.

WEl grappig 1, ik heb een vriendin die is heel mooi slank, lang blond haar enzo, ze had altijd de meeste aandacht. EN ze had een bijzonder mooie gespierde vriend. MAar hij bedonderde haar en het ging uit. NU heeft ze al een paar jaar verkering met een hele dikke jongen. Echt een schatje, ze zijn helemaal gek op elkaar. Terwijl ik weet dat ze uiterlijk gezien best een veel mooiere jongen aan de haak kan slaan, zij gaat voor echte liefde. Dat vind ik nou cool.

Wel grappig 2: Jongens die het hardst zemelen dat ze alleen naar slanke meiden kijken, zijn vaak zelf weinig aantrekkelijk :mrgreen: .
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 12 aug 2004 21:02

meschianza schreef:
Wel grappig 2: Jongens die het hardst zemelen dat ze alleen naar slanke meiden kijken, zijn vaak zelf weinig aantrekkelijk :mrgreen: .

oohhhh.... ik ben wel aantrekkelijk!!! :D
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 15 aug 2004 15:57

Ik ben zelf 2 jaar geleden begonnen met lijnen. Ik ben gaan sporten, en gezonder eten. Ik ben toen 20 kilo afgevallen, wat er gelukkig nog steeds af is.
Ik zei precies dezelfde dingen die Johanne nu ook zegt. (by the way ik vind je niet dik) :P .
Maar ik heb wel gemerkt, dat als je slanker word, er veel meer op je gelet word.

Afvallen is ook niet alles want als je het gewicht kwijt bent en je wilt het zo houden, ben je de rest van je leven gebonden, tenminste ik wel. Je moet overal op letten dat je niet te veel snoept enz......

Ik voel me nu wel beter in mn vel zitten, minder onzeker enzo. Niet dat ik mezelf nu geweldig vind, maar het is beter dan wat het geweest is :wink: :mrgreen:
Afbeelding
Buellrider en kipje18 verloofd op 15-09-2006

Adriana
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Adriana » 17 aug 2004 19:14

't is net een tachtigjarige oorlog. Je moet altijd goed opletten wat je eet en wat je drinkt!!!!!!!

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 18 aug 2004 00:07

kipje18 schreef:Ik ben zelf 2 jaar geleden begonnen met lijnen. Ik ben gaan sporten, en gezonder eten. Ik ben toen 20 kilo afgevallen, wat er gelukkig nog steeds af is.
Ik zei precies dezelfde dingen die Johanne nu ook zegt. (by the way ik vind je niet dik) :P .
Maar ik heb wel gemerkt, dat als je slanker word, er veel meer op je gelet word.

Afvallen is ook niet alles want als je het gewicht kwijt bent en je wilt het zo houden, ben je de rest van je leven gebonden, tenminste ik wel. Je moet overal op letten dat je niet te veel snoept enz......

Ik voel me nu wel beter in mn vel zitten, minder onzeker enzo. Niet dat ik mezelf nu geweldig vind, maar het is beter dan wat het geweest is :wink: :mrgreen:

Kipje ik herken je verhaal woeiii:-)

Ik ben ergens vorig jaar ook 20 kilo afgevallen, helaas zit een gedeelte ervan er nu weer aan. Ja, ik was nog een stukje zwaarder dan nu...
Maar je merkt idd zoals jij zegt gewoon t verschil goed als je magerder bent. Toen ik dus een stukje lichter was, voelde ik me gewoon echt een stuk minder onzeker en veel beter in mn vel; wat dus op t moment weer helemaal niet t geval is helaas...

Hehe maar goed, ik ben dus echt van plan om er weer goed iets aan te gaan doen, ik wil me gewoon weer ergens kunnen vertonen, zonder dat ik me continue super onzeker voel enzo en naja...

Maarja dan begin je net met lijnen en dan ga ik weer iets leuks doen en dan wil iedereen toch weer dat je mee eet. Ik wil iets verzinnen wat echt werkt, kijken of k ook nog tijd heb om iets van sport enzo te gaan doen...
En dan ergens ongeveer nu echt beginnen en wat er dan af is ook er van af houden... En me dan niet steeds zo ontzettend onzeker over mezelf voelen enzo....
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 19 aug 2004 15:02

Nou succes ermee he!

En don't forget: Ook willen afvallen begint met bidden... een goed gebed is het halve werk :D

Dus... veel sporten... fietsen ipv met de auto meerijden, lopen, Nijmeegse Vierdaagse gaan doen ;) Zwemmen en squashen is ook erg goed :D En gezond eten :) (en niet zoveel cola drinken, suikers zijn nog slechter voor de lijn dan vetten)

:)

Die combinatie moet het wel goed doen :) Dan gaan er kilo's af en komen ze er niet weer bij :)

1 ding wat je nooit moet doen: Hard sporten en daarna zeggen: Zo, nu heb ik wel een frietje en een cola verdiend :) Dan krijg je alles terug wat je net kwijt bent... neem dan water / vruchtensap en een broodje gezond :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

joepie

Berichtdoor joepie » 19 aug 2004 15:18

Je zou ook kunnen bidden of God je wil helpen om jezelf te accepteren zoals je bent :!:
Misschien is dat beter dan te willen voldoen aan al die schoonheids-idealen.
:wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 aug 2004 15:34

20 kilo eraf?!! :shock: Volgens mij is dat echt enorm veel en is het normaal gesproken ook niet echt mogelijk om er meer dan 10 kilo af te krijgen, of je moet wel heel erg zwaarlijvig zijn.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 19 aug 2004 18:17

joepie schreef:Je zou ook kunnen bidden of God je wil helpen om jezelf te accepteren zoals je bent :!:
Misschien is dat beter dan te willen voldoen aan al die schoonheids-idealen.
:wink:

Zoals je BENT, ja, maar niet zoals je kunt worden als je je helemaal vol eet (zoals ik kan worden als ik mij helemaal voleet, laat ik het zo zeggen)
en als je alles eet wat je lekker vindt, zeker op oudere leeftijd, worden de meeste mensen moddervet, ik ook als ik alles zomaar eet. Kipnuggets met mayonaise van Mc Donalds bijvoorbeeld :wink:

Bovendien is het heel ongezond om overgewicht te hebben. Voor je hart, rug, knieeen, voeten, enz. Helemaal niet goed.
Dus waarom zou je het van jezelf accepteren als je een ongezond gewicht hebt?

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 19 aug 2004 20:40

Dus waarom zou je het van jezelf accepteren als je een ongezond gewicht hebt?

Precies, ik zou het dus niet accepteren en er direct wat aan doen!

Terug naar “Archief”