volgens de normering heb ik een goed en gezond gewicht.

Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Waarom denk je dat ik nooit in bikini loop en zelden in badpak
Volgens de theorie van Cybercurse zijn fietsen en wandelen en skaten dus hele goede sporten
Maar het fitnessen van Borkdude zal ook wel helpen, die mat zichzelf gewoon 2 uur lang af.
Aragorn schreef:[Jij (mesch) bent wel redelijk groot , maar ik zou je met de beste wil ter wereld niet dik kunnen noemen.
Overigens vind ik johanne ook niet echt dik, maar misschien ligt dat aan mij?
kipje18 schreef:Ik ben zelf 2 jaar geleden begonnen met lijnen. Ik ben gaan sporten, en gezonder eten. Ik ben toen 20 kilo afgevallen, wat er gelukkig nog steeds af is.
Ik zei precies dezelfde dingen die Johanne nu ook zegt. (by the way ik vind je niet dik).
Maar ik heb wel gemerkt, dat als je slanker word, er veel meer op je gelet word.
Afvallen is ook niet alles want als je het gewicht kwijt bent en je wilt het zo houden, ben je de rest van je leven gebonden, tenminste ik wel. Je moet overal op letten dat je niet te veel snoept enz......
Ik voel me nu wel beter in mn vel zitten, minder onzeker enzo. Niet dat ik mezelf nu geweldig vind, maar het is beter dan wat het geweest is![]()
joepie schreef:Je zou ook kunnen bidden of God je wil helpen om jezelf te accepteren zoals je bent![]()
Misschien is dat beter dan te willen voldoen aan al die schoonheids-idealen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten