Hoi Annerieke,
Ik ga er voor het gemak maar ff van uit dat jullie lid zijn van een kerk waar ook aan de hand van God's wet een soort van "tucht" word gehanteerd.........
Weet je waar ik n.m. een beetje bang voor ben is dat het maar zo kan gebeuren dat er een jong "stel" bij jullie in de kerk zit dat denk, heh, kan dat ook zo, zoals Annerieke en haar vriend samenwonen.
Coooowl, dat gaan wij ook doen, strak plan.
Jullie zijn dan denk ik niet "blij" als je een geboorte kaartje door de bus krijgt, binnen een periode dat dit stel nog niet getrouwd is.
Nog maar buiten beschouwing laten de man/vrouw uren pastoraal werk.
Wat ik hier mee wil proberen te zeggen is dat jij/jullie ook een "voorbeeld" zijn voor je gemeente.
Net als Jezus een voorbeeld voor ons is, snap je?
Iets anders, iedereen, ook mensen die niet in God geloven komen een keer voor Zijn troon te staan, en misschien wil je daar wel een beetje op je gemak staan alst zo ver is.(niet spottend bedoelt)
Ooja, ik ben me er wel degelijk van bewust dat André ook een zondaar is.
Annerieke, nog een vraag, denk je ook dat er hier op het forum, of iemand in je vrienden of familiekring jullie op andere gedachten kan brengen,m.b.t. het wel dan niet samenwonen de laatste maanden voor jullie trouwen?