Moderator: Moderafo's
Liesl schreef:In opvanghuizen of het Leger des Heils hoef je echt geen geld te betalen. Slapen doen ze evengoed wel. Velen zijn het zelfs gewend om buiten te slapen en zitten er niet eens mee. Ik begrijp wel dat het moeilijk is als je zo'n vraag gestelt krijgt maar je kan dan toch uitleggen dat je geen geld wil geven maar alleen voeding aanbiedt? Willen ze dat niet, klaar! Dan heb jij je best gedaan en loop je naar de volgende b.w.v.
caprice schreef:Dit was een vrouw die door haar man uit huis gezet was omdat ze christen was geworden. Het was ook geen standaard dakloze vrouw. Ze zei er ook bij dat ze zich schaamde om geld te vragen.
Liesl schreef:caprice schreef:Dit was een vrouw die door haar man uit huis gezet was omdat ze christen was geworden. Het was ook geen standaard dakloze vrouw. Ze zei er ook bij dat ze zich schaamde om geld te vragen.
Je zult mij misschien een pessimist vinden maar toch zou ik zo iemand niet geloven omdat ik weet dat liegen verslavingsgedrag is. Mensen vertellen de gekste verhalen om aan geld voor dope te komen. Het kan niet gek genoeg.
caprice schreef:En ach, wat is die 50 euro nou. Teveel geld brengt alleen maar ongeluk. Als ik nu bedrogen zou zijn (dat geloof ik niet) dan is dat niet voor mijn verantwoording maar voor haar verantwoording toch?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 14 gasten