Moderator: Moderafo's
Markie schreef:Ik ben ook wat dikker, nou wát.., maar dat maakt toch zeker niks uit?
Ben je heus niet minder om ofzo toch?
Aragorn schreef:Markie schreef:Ik ben ook wat dikker, nou wát.., maar dat maakt toch zeker niks uit?
Ben je heus niet minder om ofzo toch?
Nee, juist meer..![]()
@joepie: waarom zijn het nou weer jongeren die niet naar dikke mensen kijken? Ik ken er zat die sowieso voller mooier vinden en die ook moeite doen om echt dikkere mensen e leren kennen. Er zullen best jongeren zijn die dat niet doen, maar niet meer dan ouderen.
Zeg Omega, jij begint al aardig kaal te worden!!!
Daar hebben vrouwen (hoe oud ze ook zijn mogen) meestal geen last van!
Hoe kom je der eigenlijk bij Omega dat vrouwen sneller verouderen dan mannen???? Uit je duim gezogen zeker?
Ik weet wel dat mensen die roken sneller verouderen. Sneller rimpels krijgen e.d.
Maar wat jij zegt lijkt me niet waar.
En die verhalen over schoonmoeders? Is natuurlijk ook onzin, want dat zou dan voor ieder gelden, laten we eerlijk wezen, bij een echtpaar zijn altijd twee schoonmoeders
Maar ik heb liever lenzen, omdat ik het bij mezelf nou eenmaal niet mooi vind staan. Ik lijk dan net een schooljuffrouw.
Mariamagdalena schreef:En waarom ik het ook onzin vind wat Joepie zegt: Veel mannen houden juist van een vollere vrouw. Maar het gaat denk ik ook om hoe je bent. Als je niet lief bent, dan straal je ook geen liefde uit, dus dan doen mannen inderdaad geen moeite om je te leren kennen.
joepie schreef:Want MM geeft als pre op voor haar mooi zijn dat ze nog slank is![]()
En uit de praktijk blijkt het ook zo te zijn.
Jongeren kijken inderdaad niet naar je als je wat dikker bent.
Dat ben je gelijk al afgeschreven.
Ze doen nog niet eens de moeite om je te leren kennen.
Johanne schreef:joepie schreef:Want MM geeft als pre op voor haar mooi zijn dat ze nog slank is![]()
En uit de praktijk blijkt het ook zo te zijn.
Jongeren kijken inderdaad niet naar je als je wat dikker bent.
Dat ben je gelijk al afgeschreven.
Ze doen nog niet eens de moeite om je te leren kennen.
Kheb toch t idee dat je wel gelijk hebt hierin Joepie. Heel veel jongeren kijken ernaar of je slank bent. Want als jongen heb je toch liever een meije met een mooi slank figuur nast je lopen dan een dik(ker) meisje met een minder mooi figuur enzo. Okee er zullen heus wel uitzonderingen bestaan, maar over het algemeen is het gewoon wel zo.
Johanne schreef:(...) Tis gewoon zo dat je dan veel meer aandacht krijgt van jongens enzo, en dat niet alleen, je voelt je er over t algemeen ook veel zekerder door..
Johanne schreef:Waarom zijn er anders zoveel meisjes met allerlei eetziektes enzo omdat ze allemaal maar willen voldoen aan het schoonheidsideaal, en zich veel zekerder enzo voelen als ze er zo uitzien( lekker slank enzo). Tis gewoon zo dat je dan veel meer aandacht krijgt van jongens enzo, en dat niet alleen, je voelt je er over t algemeen ook veel zekerder door..
meschianza schreef:Als ik een heel mooi meisje was geweest, had ik het verschrikkelijk gevonden wanneer mensen alleen op basis van mijn uiterlijk vrienden met mij wilden zijn. Daarom ben ik blij dat ik niet zo perfect ben. WAnt de vrienden die mijn vrienden zijn, houden echt van mij, om wie ik ben.
Johanne, je bent een geweldige meid, ik verveel me echt geen moment met jou. Idd, je bent niet slank, maar je hebt een mooie uitstraling, open , plezierig, grappig, lief en betrouwbaar. En jongens die op basis van je kledingmaat niet de moeite nemen om met je in contact te komen, zijn het geeneens waard om met je om te gaan.
Cybercurse schreef:Markie schreef:Ik ben het toch wel met Omega eens eigenlijk.
Het is ook een bekend gegeven en gezegde.
Natuurlijk is dat waar! (dat vrouwen over het algemeen eerder aftakelen)
Natuurlijk vooral zwangerschap is een behoorlijk aantasting van je jeugdigheid als vrouw. Maar mannen hebben net zo goed hun vervormingen hoor, haarverlies, buikje.
Dus, Omega, je hebt het hier dus ook over je eigen moeder?
Die is tenslotte de schoonmoeder van je vrouw
Ook zo'n lastig persoon!
Ik vraag me nog steeds af hoe je erbij komt dat vrouwen sneller verouderen. Die onzin over de plastisch chirurg trappen we niet in natuurlijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten