Spirit,
Ik bedoelde je reactie op dit topic van zaterdag 24 juli, 11.53 uur. Jij hebt bewijzen van de andere kant, noem er is één
Moderator: Moderafo's
waarnemer schreef:Bij motormuis vinden we het zgn. genuanceerde denken, begrip voor Israël, begrip voor Hamas en dan heb je geen standpunt, ja dat ze alle twee gelijk hebben.
Aragorn schreef:waarnemer schreef:Bij motormuis vinden we het zgn. genuanceerde denken, begrip voor Israël, begrip voor Hamas en dan heb je geen standpunt, ja dat ze alle twee gelijk hebben.
Sinds wanneer is genuanceerd denken niet meer gewenst? Ik ben juist erg huiverig voor mensen die zeggen: niet van dat grijze genuanceer: hoppa, ik heb tenminste een duidelijk standpunt! En vervolgens doet iemand aan de andere kant dat ook en slaan ze elkaar in elkaar.. Goed bezig ja.
waarnemer schreef:Aragorn en Motormuis hebben elkaar gevonden, zij denken genuanceerd, zijn tegen terreur -daar mogen we blij mee zijn-. Ik heb dan een vraag aan onze genuanceerde denkers. Zij zijn tegen Hamas en zo, tegen Sharon en zo, tegen terreur en tegen geweld en tegen de muur en tegen bezetting door Israël van Palestijns grondgebied. Iedereen de wapens neerleggen, luisteren naar de Solana en de EU, dan komt het goed, geen geweld, Israël naar de grenzen van 1967, zo kan ik door gaan. Nu is de één van jullie premier en de ander is minister van defensie in Israël. Wat zou jullie plan van aanpak zijn?
Aragorn schreef:Overigens, waarom zouden we een uberrechtse partij op gaan richten? Misschien als we vol ridicule haatgevoelens zitten ofzo, maar het lijkt me dat je dan juist eerder gemotiveerd bent om een constructieve oplossing voor de ellende te zoeken dan het vuur nog eens wat op te gaan stoken.
Yael schreef:Waarom maken jullie Waarnemer zo belachelijk? Ik denk idd dat hij meer kennis heeft van de situatie daar dan dat jij dat hebt.
Yael schreef:Ja wat is genuanceerd... als je objectief dit conflict kunt bekijken en je er je mening over kunt geven? Je bent al gauw ongenuanceerd als je 1 van beide partijen kiest om er voor op te komen.![]()
Oke maar wil je er ook meer over weten over dit conflict of zeg je la maar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten