Relatie en uiterlijk/Uiterlijk en relatie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 27 jul 2004 15:06

Nog een wijze raad: zorg dat je zo snel mogelijk haar moeder te zien krijgt.

Deze wijze raad kan ik niet genoeg bedadrukken maar dan in iets ander perspectief. Je trouwt namelijk niet alleen een vrouw, maar ook een schoonmoeder. Nu heeft mijn schoonmoeder plannen om in de buurt te komen wonen, ondanks mijn welgemeende adviezen aan haar om heerlijk te blijven genieten van de enorme vrijheid op de Waddenzee. :mrgreen:

Mijn vrouw lijkt in geen enkel opzicht op haar moeder. Het kan dus ook nog altijd goedkomen, mits je in de huwelijkse voorwaarden opneemt niet in elkaars buurt te gaan wonen.

Maar eerlijk. Zou ik met mijn huidige wederhelft getrouwd zijn als ze op mevrouw Shrek had geleken? Denk het niet. Op die leeftijd vind je uiterlijk namelijk nog erg belangrijk. Later ga je daar vanzelf anders over denken. En als man en vrouw groei je natuurlijk met elkaar mee. Je ziet dan niet hoe snel je vrouw veroudert. ;-)
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 27 jul 2004 15:59

Sorry hoor Omega, ik vind wel dat je beledigend over oudere vrouwen doet. We hadden het over uiterlijk en relatie. Jij vind dat mannen aantrekkelijker worden en vrouwen sneller verouderen dan mannen. Nou, ik ben 45 maar besteed genoeg aandacht aan mijn lijn en uiterlijk, zodat ze mij altijd jonger inschatten, rond 35. Weliswaar heb ik 4 kinderen gehad maar ik dans erg veel en heb nog een strak figuur en mijn borsten (75-b) hangen nog helemaal niet. En geen rimpels, misschien omdat ik mijn huid s avonds met olijfolie inmasseer. Ik wil niet opscheppen, maar bij mij nog geen grijze haar te bekennen. Ja, een of twee, en die trek ik er dan uit, zodra ze zich aandienen.
Hoe zit het met jou haren Omega? Een charmant sexy kapsel?

Vrouwen van tegenwoordig hoeven helemaal niet snel te verouderen. Ik ken genoeg vrouwen van rond de 40 en tegen de 50 die er zonder rimpels en met een strak figuurtje uitzien, een sexy uitstraling hebben, en plenty jonge mannen achter zich aan hebben lopen.

En over schoonmoeders...... vind ik ook onzin. Ik lijk dus niet op mijn moeder, maar op de moeder van mijn vader toen zij jong was. Dus een meisje hoeft niet altijd op haar moeder te lijken en een jongen niet op zijn pa.
Dus wat nou, Omega? Ik zou jou wel eens in het echt willen zien.

André

Berichtdoor André » 27 jul 2004 16:09

Weet je et zeker MM? :o

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 27 jul 2004 16:33

100% zeker!!!!!!!!!!!!!!!!

André

Berichtdoor André » 27 jul 2004 17:14

Mariamagdalena schreef:100% zeker!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat je Omega int echt wil zien bedoel ik, was misschien niet helemaal duidelijk

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 27 jul 2004 17:44

Andre schreef:
Mariamagdalena schreef:100% zeker!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat je Omega int echt wil zien bedoel ik, was misschien niet helemaal duidelijk

welles........

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 27 jul 2004 17:47

MM, is het nu zo belangrijk dat vrouwen (ook op latere leeftijd) een sexy uitstraling hebben, en jonge mannen achter zich aan hebben lopen?
Is het trouwens zo erg om grijs te worden enzo? dat hoort er toch gewoon bij als je ouder wordt.
Uiterlijk is heus wel voor een deel van belang in een relatie, maar ik denk dat je dat ook kan overdrijven.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 27 jul 2004 18:07

parkiet schreef:MM, is het nu zo belangrijk dat vrouwen (ook op latere leeftijd) een sexy uitstraling hebben, en jonge mannen achter zich aan hebben lopen?
Is het trouwens zo erg om grijs te worden enzo? dat hoort er toch gewoon bij als je ouder wordt.
Uiterlijk is heus wel voor een deel van belang in een relatie, maar ik denk dat je dat ook kan overdrijven.

Beste Parkiet, Je hoeft echt geen jonge of andere mannen achter je aan te hebben, wil ik ook niet. Maar als je 19 bent, dat is het logisch dat je het niet erg vind als iemand grijze haren krijgt. Maar, als je zelf op je 40ste een grijze haar ziet, dan kan het zijn dat je er gewoon van baalt, en het kan ook zijn dat je gewoon altijd je haar al verft. Ik verfde mijn haar al vanaf mijn 16de, gewoon omdat ik dat altijd leuk gevonden heb. En ik heb ook contactlenzen, omdat ik een bril niet leuk vind staan. Gewoon voor mezelf.
Wat ik bedoel is dat er net gedaan wordt, alsof je na je 40ste er gelijk oud uit moet zien, en alsof je er dan niet meer aantrekkelijk uit hoeft te zien. Ik zie er graag aantrekkelijk uit, allereerst voor mezelf en ten tweede voor mijn man.
Want waarom je hoofd laten hangen en maar denken: ik ben toch afgeschreven dus ik hoef er niet meer leuk uit te zien?
Ik vind dat als je je niet meer verzorgt, en er niet meer leuk uit wilt zien, dat dan je levensvreugd verdwenen is, en dan ben je pas echt oud.
Als mensen dat willen, okee, maar ikke niet.
Als andere vrouwen hun haar niet kleuren, moeten ze zelf weten, maar ik vind het leuk om er tof uit te zien. Voornamelijk voor mezelf, voor mijn gevoel van eigenwaarde. Daarom douche ik ook elke dag.
En een sexy uitstraling heb je door je natuur en je innerlijke uitstraling, en daar helpt make-up echt niks aan. Maar je kunt wel de natuur een handje helpen door er leuk uit te zien, of je nu jong of oud bent, maar als je ouder bent heb je wel een heel klein beetje make-up nodig, om er net een beetje meer jus aan te geven.
Okee, misschien vind jij je uiterlijk niet belangrijk, maar ik wel, bij iedereen, en het gaat er niet om of je knap bent of niet, maar ten eerste om goede lichaamsverzorging.
En een goed schoon kapsel maakt een verzorgde indruk.

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 27 jul 2004 20:07

MM, tuurlijk heeft uiterlijk wel waarde. Ik vind het alleen niet nodig om er sexy uit te zien. Sterker nog, dat wil ik juist liever niet, ik heb er geen behoefte aan dat anderen in verleiding gebracht zouden worden door mij.
Ik heb genoeg aan een jongen achter me aan, en dat is mijn vriend. Voor hem wil ik er graag leuk uitzien, doe ik ook wel, maar voor anderen vind ik dat gewoon niet belangrijk. Ja, wel er verzorgd uitzien, maar niets extra.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 28 jul 2004 10:06

Tsja, als je niet voldoende hebt aan een foto zul je toch echt naar een meeting moeten komen.

Overigens heb ik volgens mij nergens gezegd dat oudere vrouwen er niet aantrekkelijk kunnen uitzien. Maar vrouwen verouderen over het algemeen sneller dan mannen. Waarschijnlijk is Vadertje Tijd zo dol op dames dat hij aan hen wat meer en vaker knabbelt. Er zijn vanzelfsprekend altijd uitzonderingen.

Overigens hangen mijn borsten ook niet. :mrgreen:

En als mijn uitspraak over schoonmoeders onzin is, vraag ik me wel af waarom er zoveel schoonmoedermoppen bestaan.
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

charlie
Mineur
Mineur

sdfsdfd

Berichtdoor charlie » 28 jul 2004 10:25

Omega schreef:

Tsja, als je niet voldoende hebt aan een foto zul je toch echt naar een meeting moeten komen.

Overigens heb ik volgens mij nergens gezegd dat oudere vrouwen er niet aantrekkelijk kunnen uitzien. Maar vrouwen verouderen over het algemeen sneller dan mannen. Waarschijnlijk is Vadertje Tijd zo dol op dames dat hij aan hen wat meer en vaker knabbelt. Er zijn vanzelfsprekend altijd uitzonderingen.

Overigens hangen mijn borsten ook niet. :mrgreen:

En als mijn uitspraak over schoonmoeders onzin is, vraag ik me wel af waarom er zoveel schoonmoedermoppen bestaan.

pfffff tsss (MM en om): bespaar me de details zeg.(krijgen we nog foto's???)

nu weer on-t.. ;)
"I AM Too blessed to be stressed!" The shortest distance between a problem and a solution is the distance between your knees and the floor.

butterfly
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor butterfly » 28 jul 2004 11:07

oude vrouwen, die nog proberen om er nog mooi uit te zien door heel de dag onder een zonnebank te gaan liggen.... vind ik echt super lelijk... sorry voor de vrouwen die dat doen :mrgreen: en oude vrouwen, die hun haren blonderen :shock: Wiew ik vind vrouwen met rimpels echt cool en meestal er lief uit zien :D
Hold on, hold on tightly
Hold on, hold on tightly
Rise up, rise up
With wings like eagles
You run, you run
You run and not grow weary

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 28 jul 2004 11:30

Toch is het wel een bekend feit dat mannen (in de ogen van vrouwen) aantrekkelijk oud worden dan vrouwen.

Ik mag, met mijn 25 jaar, wel opschieten om aan de vrouw te gaan dan, voordat ze niet meer mooi zijn! :mrgreen:

Bovenstaande is voor de slechte verstaander gewoon een grapje uiteraard.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 jul 2004 13:54

butterfly schreef:oude vrouwen, die nog proberen om er nog mooi uit te zien door heel de dag onder een zonnebank te gaan liggen.... vind ik echt super lelijk... sorry voor de vrouwen die dat doen :mrgreen: en oude vrouwen, die hun haren blonderen :shock: Wiew ik vind vrouwen met rimpels echt cool en meestal er lief uit zien :D

Ja, dan proberen ze nog sexy te zijn ofzo.. :shock: Ik denk dat bij ouderdom een ander soort schoonheid hoort dan wanneer je jong bent.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 28 jul 2004 14:03

Aragorn schreef: Ik denk dat bij ouderdom een ander soort schoonheid hoort dan wanneer je jong bent.

Dat ben ik met je eens. Veel oudere dames stralen ook een schoonheid uit, een soort 'wijsheid' of 'rijpheid' lijkt het wel en dat kan best aantrekkelijk zijn.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Terug naar “Archief”