hijwel schreef:eline ruben schreef:Het ligt eraan hoe je over seks praat, ik denk dat je zelf wel weet hoe er over seks gesproken mag worden! Of zie ik dat verkeert!groetn![]()
![]()
![]()
zoals in hooglied..
in details, en liefdevol
Welk hooglied lees jij?
Moderator: Moderafo's
hijwel schreef:eline ruben schreef:Het ligt eraan hoe je over seks praat, ik denk dat je zelf wel weet hoe er over seks gesproken mag worden! Of zie ik dat verkeert!groetn![]()
![]()
![]()
zoals in hooglied..
in details, en liefdevol
Snorbaarder schreef:Ik zal ook zeker niet beweren dat je je niet aan de wet moet houden, maar er zijn in mijn omgeving mensen die zich naar mijn idee alleen concentreren op de wet en dat is fout.
elianne schreef:Leeft heilig want ik ben Heilig zegt God. JIJ moet strijden! Daar moet je tegen strijden...moeilijk hoor! Maar het gaat wel om een zaak van het hemels Koninkrijk om straks met Hem daar te zijn.
chickie schreef:Wat mij het meest irriteert aan zenders als Radio 538 en Yorin zijn de DJ's (maar ook niet allemaal). Denk dat dit ook hetgeen is waar de meeste mensen zich door laten leiden als ze het dan ook gooien op het feit dat de muziek fout is. Op een Skyradio hoor je dan weliswaar geen oeverloos geklets door je liedjes heen, maar dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat ook de muziek goed is. Denk dat het wat dat betreft om het even is.
Kiwi schreef:chickie schreef:Wat mij het meest irriteert aan zenders als Radio 538 en Yorin zijn de DJ's (maar ook niet allemaal). Denk dat dit ook hetgeen is waar de meeste mensen zich door laten leiden als ze het dan ook gooien op het feit dat de muziek fout is. Op een Skyradio hoor je dan weliswaar geen oeverloos geklets door je liedjes heen, maar dat wil natuurlijk niet meteen zeggen dat ook de muziek goed is. Denk dat het wat dat betreft om het even is.
Op Noordzee FM doen ze altijd de verjaardagen voorlezen, toen was Henk Binnendijk(blijkbaar) jarig, toen ging Gordon voor z'n verjaardag 'U zij de glorie' zingen, nou vraag ik je......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten