Berichtdoor Mariamagdalena » 21 jul 2004 17:16
Heel erg fijn, jullie lieve reacties.
Bidden helpt toch duidelijk wel.
Maar wat er aan de hand is, weten we niet precies. Vandaag had een van mijn broers gebeld, en die had gevraagd hoe of wat. Toen zei ze dat ze dat helemaal niet geschreven had. Nu denken wij, dat ze jammer genoeg, gezien haar leeftijd in de war is. Ouderdom. Want hij zegt dat ze zei dat ze dat niet had geschreven, toen heb ik haar gebeld, en toen zei ze dat wij er helemaal niks van snappen, en dat ze wel van ons houdt, en dat wij dit allemaal verzinnen en overdrijven. En ze denkt dat we tegen haar samenzweren, maar dat doen we helemaal niet, we houden juist van haar, ondanks wat we in onze jeugd hebben meegemaakt.
Kijk, wij gaan natuurlijk niet zeggen, van dat het toch duidelijk in die brieven staat. (1 geschreven brief, en 2 copieeen). Maar ze weet dus niet eens wat ze eigenlijk geschreven heeft.
Ergens ben ik wel heel erg opgelucht, maar nu gaan we wel voor haar bidden, dat ze helder mag worden...........
Die brieven waren trouwens wel in het handschrift van haar man, maar haar naam had ze wel zelf geschreven..........
Droevig allemaal. Maar wij zijn wel wat opgelucht. Raar he? En ook eigenlijk zielig voor haar...........