Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Maar het Huis Israels heeft Christus nooit erkend als Messias. Hoe zit dat dan?
waarnemer schreef:Bij motormuis vinden we het zgn. genuanceerde denken, begrip voor Israël, begrip voor Hamas en dan heb je geen standpunt, ja dat ze alle twee gelijk hebben.
Spirit vindt dat ze die historische vergissing niet terug moeten draaien en van hem mag Israël dus ook blijven.
Het gaat er om, wat zegt de bijbel en die is volgens mij duidelijk dat hoef ik niet meer te herhalen.
Israël zou een volk zijn van priesters en profeten, dan hebben ze nog nooit uitgeoefend, maar dat zal zeker gebeuren. Zonder Israël en zijn Messias komt er geen vrede op aarde. Daar gaat het om in de hele bijbel, die lijn moeten we ontdekken.
Yael schreef:1e is jouw vraag genuanceerd?![]()
(Feit en fictie is in dit conflict moeilijk te scheiden en oorzaak en gevolg ook.)
Israel mag niet doen met de Palestijnen wat ze willen en dat doen ze ook niet.
Israel vernietingt idd huizen met bulldozers, maar kan jij me vertellen wat er aan vooraf ging? Israel zal heus niet zomaar huizen vernietigen voor de lol om de Palestijnen lekker te plagen. Naar zeggen van Israel waren onder deze huizen wapensmokkeltunnels verborgen. Verschillende foto's en filmpjes bewezen dit. Israel vernietigt dan de huizen waaronder deze tunnels verborgen zijn. Ook huizen van terroristen, diegene die aanslagen hebben gepleegt op Israel worden de huizen van vernietigt. Er zullen vast ook wel fouten gemaakt worden dat er huizen van onschuldigen worden vernietigt.
Motormuis schreef:Yael schreef:1e is jouw vraag genuanceerd?![]()
(Feit en fictie is in dit conflict moeilijk te scheiden en oorzaak en gevolg ook.)
Israel mag niet doen met de Palestijnen wat ze willen en dat doen ze ook niet.
Israel vernietingt idd huizen met bulldozers, maar kan jij me vertellen wat er aan vooraf ging? Israel zal heus niet zomaar huizen vernietigen voor de lol om de Palestijnen lekker te plagen. Naar zeggen van Israel waren onder deze huizen wapensmokkeltunnels verborgen. Verschillende foto's en filmpjes bewezen dit. Israel vernietigt dan de huizen waaronder deze tunnels verborgen zijn. Ook huizen van terroristen, diegene die aanslagen hebben gepleegt op Israel worden de huizen van vernietigt. Er zullen vast ook wel fouten gemaakt worden dat er huizen van onschuldigen worden vernietigt.
Ben blij dat jullie zo'n helder beeld hebben van de situatie daar, dat jullie kunnen bepalen wie er goed bezig is. Vind ik errug knap....
Yael schreef:Waar wil je eigelijk heen motormuis?![]()
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 38 gasten