kurtyo schreef:Dat is ook zo, Pieter. Maar het probleem is dat het hier ontkent word. Natuurlijk zijn er overal seksueel gefrustreerden. Maar ik moet even kwijt dat ik bij mijn niet-christelijke vrienden toch echt geen bekrompen gedachtengangen vind als: bikini's zijn echt opwindend, o.i.d.
Ik vind het moeilijk, ik heb een bikini omdat ik dat gewoon mooier vind dat een badpak.
Als ik met jongens naar het strand gaat hetb ik nog nooit de indruk gehad dat ik ze daarmee in verlegenheid bracht. Ik denk ook sterk dat het er om gaat hoe je je gedraagt. Misschien kan je in een badpak wel uitdagender zijn dan in een bikini. En waar je badkleding de nadruk oplegt. Als je zo'n enorme pushupgeval hebt, dan lijkt me duidelijk wat je er mee wilt oproepen. Daarom vind ik een , hoe heet dat ook al weer, zo'n stringding (in bikini) wel fout, dat benadrukt gewoon behoorlijk je achterste. En waarom moet dat perse (viond het persoonlijk ok vreselijk lelijk)
WE moeten daar gewoon interger mee omgaan. Dat je daar op let, kleding, badkleding. Onbewust kan je ook iets bij een ander in opschudding brengen.
Ik vind de stelling dat er meer sexueel gefrustreerden onder de christenbevoling is, niet echt gegrond. Wat ik ervaar is dat de taboes daar wel meer zijn (hoewel dat ook steeds minder wordt) maar niet-christenen die ik ken praten soms absurd veel over seks , dat heb ik bij christelijke vrienden niet in die mate (en nee, dan heb ik het even niet over tienerventjes die thuis streng worden opgevoed maar de vieste taal uitslaan) en heel veel praten, bezig zijn met seks, dat kan naar mijn idee
een ongezonde verhouding oproepen.
Maar goed, dat is offtopic.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King