Lalage schreef:same here chickie!
maar wacht ff, jouw vriend is geen christen, maar wil wel wachten met sex?
Jazeker! Omdat hij zielsveel van me houdt en mij respecteert... 'k Heb echt een hele goeie gevonden.

Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:same here chickie!
maar wacht ff, jouw vriend is geen christen, maar wil wel wachten met sex?
Annerieke schreef:omdat we toch verder alles samen doen, ik ga echt niet alleen thuis zitten s avonds en eten doen we ook gezellig samen. Dus komt het er opneer dat ik alleen naar mijn huis sjees om daar te slapen en de volgende dag te gaan werken en dan s avonds weer naar mijn a.s. man en aan het einde van de avond weer weg om ergens anders te gaan slapen.
Petertje schreef:Annerieke schreef:Cybercurse, ik kan je dus nu uit eigen ervaring vertellen dat dat prima kan, alleen wil het niet zeggen dat het af en toe moeilijk is. Maar we gaan ervoor
Als het goed voelt, moet je het gewoon doen.......
Lalage schreef:Petertje schreef:Annerieke schreef:Cybercurse, ik kan je dus nu uit eigen ervaring vertellen dat dat prima kan, alleen wil het niet zeggen dat het af en toe moeilijk is. Maar we gaan ervoor
Als het goed voelt, moet je het gewoon doen.......
Wat is dat nou voor een loos postmodernistische reden, het lijken wel sommige PKN'ers die het over het homohuwelijk hebben, bah!
Petertje schreef:Zo klinken mij de redenen om samen te wonen voor het huwelijk in de oren. Er wordt geen bijbelse ondergrond gebruikt, het voelt goed..... dat zegt iedereen. Waarom wordt de bijbel er niet bij gehaald? Omdat je dan tot de conclusie komt dat je niet samen kunt wonen voor het huwelijk. En aangezien het moet kunnen voor het huwelijk.... etc.
Annerieke schreef:Lalalge, jouw opmerking vind ik nogal kort door de bocht en nergens op slaan. Wat heeft het homohuwelijk hier nou weer mee te maken? "Bah" !!.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 24 gasten