Zie ook de quotes die niet "schandpaalnagelend" zijn....
Ja, daar ga je nog wel naar op zoek als je zo'n bak Godonterende oordelen over je heen hebt gekregen...
Klaas
Moderator: Moderafo's
Klaas schreef:Zie ook de quotes die niet "schandpaalnagelend" zijn....
Ja, daar ga je nog wel naar op zoek als je zo'n bak Godonterende oordelen over je heen hebt gekregen...
Klaas
Klaas schreef:Volgens mij moet je dit soort zaken helemaal niet publiekelijk bespreken. Laat staan dat je publiekelijk dit soort oordelen uitsrpeekt.
Natuurlijk moeten in een pastoraal gesprek de hier genoemde zaken aan de orde komen, maar dat is wat anders. Het besef dat je niet als maagd het huwelijk ingaat kan er behoorlijk inhakken. Je kunt daar echt mee zitten. Ik vind het van geen enkel respect en liefde spreken zoals men er hier op reageert. Deze meid verdient allereerst een arm om haar schouder en niet een klap op de kop.
Klaas
Klaas schreef:Ik kan het me niet voorstellen dat iemand het in z'n botte harsens haalt om zo te reageren op zo'n vraag.
Natuurlijk kan ik me wel voorstellen dat je je vragen hebt bij zo'n vraag, maar dat je die vervolgens zo uit? Nee. Je stelt dat je over de vorm kunt discussiëren maar dat ben ik niet met je eens. Dit soort reacties is absoluut ongepast. Punt uit.
Ik ben geen groot voorstander van te veel gemoderate, maar dit soort reacties mogen, in het belang van de dame in kwestie, wat mij betreft direct verwijderd worden.
Klaas
Dus na die ene keer had zij dat rot gevoel niet..Waarom niet?Omdat haar 2e vriend er niet mee zat blijkbaar.
Willempie schreef:Ik ben het helemaal met Klaas eens. Belachelijk om hierover te gaan discuseren terwijl je het meisje helemaal niet kent. Zou je het meisje wel kennen dan moet je persoonlijk met haar in discussie gaan en niet zomaar op een forum waar iedereen het kan lezen. Zo iemand stelt in vertrouwen een vraag en wordt hier op het forum compleet afgekraakt.
Mattheus 7
1 Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.
2 Want met welk oordeel gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden; en met welke mate gij meet, zal u wedergemeten worden.
3 En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet?
4 Of, hoe zult gij tot uw broeder zeggen: Laat toe, dat ik den splinter uit uw oog uitdoe; en zie, er is een balk in uw oog?
5 Gij geveinsde! werp eerst den balk uit uw oog, en dan zult gij bezien, om den splinter uit uws broeders oog uit te doen.
Groeten Willempie
Willempie schreef:Sorry hoor maar wie reageert hier nou kortzichtig. Ik geef mijn mening over jou mening. En volgens jou is een forum ervoor om je mening te geven. Nou dat doe ik dus gewoon.
Ik vind dat jij best een mening mag hebben over een bepaalde vraag van iemand. Maar jij kunt geen mening hebben over dit meisje, omdat je haar niet kent, en omdat jij dus niet weet wat de omstandigheden waren. Daarom zeg ik, als je het meisje persoonlijk zou kennen zou je beter met haar in discissie kunnen gaan, zodat zij zichzelf dan kan verdedigen. Op de manier zoals je het nu doet vind ik het min, want zij kan zich niet verdedigen. Je maakt zo'n persoon dus zwart, terwijl het misschien heel anders bedoeld is.
Verder dank ik u hartelijk voor die botte manier van dingen opschrijven. Een beetje vriendelijker zou alles een stuk leuker maken.
Groeten Willempie
Bovendien stelt de persoon in kwestie zélf een vraag, en loopt ze het risico dat er over haar vraag gediscusieerd gaat worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten