Claire schreef:God heeft in de bijbel toch alleen vrouwen aangesteld om een land te regeren!
Oke, een beetje feminisme kan ik zo af en toe nog wel verdragen, maar dat je daarvoor de hele bijbel moet gaan veranderen vind ik een beetje ver gaan..

Moderator: Moderafo's
Bigboss schreef:Gelet op de ontwikkelingen in de laatste jaren, ben ik van mening dat "rechts" zich steeds verder ontwikkeld heeft tot de leidende politieke visie.
Hoe nu om te gaan met je eigen "linkse" denkbeelden die je naast het "rechtse" koestert?
Ik denk dat ik de oplossing gevonden heb:
Een politiek programma met een linkse inslag met sterke rechtse accenten waar nodig, zodat een groot bereik is ontstaan voor mensen die zich nergens volledig thuis voelen.
Sociale oplossingen waar het kan, harde rechtse maatregelen waar het moet.
Ben benieuwd naar de reacties. Binnen niet al te lange tijd zal het hierboven bedoelde op een eigen website verschijnen.
Rens
Een politiek programma met een rechtse inslag met sterke linkse accenten waar nodig, zodat een groot bereik is ontstaan voor mensen die zich nergens volledig thuis voelen.
Bigboss schreef:Ik ben dus ook géén lid van welke partij dan ook.
Nou ja, goed, ok, toegegeven...........ik volg m'n eigen politieke idee, en als ik alles nog eens overzie wat er nu op papier staat dan zal ik wel heel snel lid worden van m'n eigen partij![]()
thespiritisinsideus schreef:dat heeft waarschijnlijk te maken met zijn eigen politieke voorkeur, links met rechtse accenten komt dus blijkbaar overeen met zijn voorkeur en heeft dus voor hem meerwaarde, zo gek is dat toch niet?
Ik ben geen lid van een partij, maar heb tot nu toe SGP gestemd. Uit alle slechte, moet je toch de meest beste kiezen toch?
HenkG schreef:Leuk om de diversiteit te ontdekken op het Refoweb. Niet alleen maar rechtse kiezers, maar ook links is vertegenwoordigd.....en de waarheid ligt ergens in het midden, het is maar net waar je de accenten legt.
Zelf ben ik lid van GroenLinks, vooral voortgekomen vanuit het sociale beleid ten aanzien van de meest zwakke groeperingen in de samenleving. Verder spreekt mij de interne zoektocht naar evenwicht binnen deze zeer diverse partij erg aan. Het is eigenlijk al een soort politiek bedrijven in het klein.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten