Wat dachtwn jullie van op zaterdagavond een preek beluisteren als voorbereiding op de zondag? Of een cd'tje branden voor in de auto?!
We moeten de genademiddelen waarnemen hoor! Dat wil God zegenen!!
Moderator: Moderafo's
The_Pim schreef:Wat dachtwn jullie van op zaterdagavond een preek beluisteren als voorbereiding op de zondag? Of een cd'tje branden voor in de auto?!
Pieter schreef:Dominees die zich bij de rechterflank niet zo thuisvoelen.
Nou ja, volgens mij behoren de meeste pastors die op prekenweb kunnen worden beluisterd wel tot de rechterflank. Die zijn over 't algemeen ietwat progressiever (zonder dat ik daarmee wat over de inhoud van de prediking wil zeggen).
pugna schreef:The_Pim schreef:Wat dachtwn jullie van op zaterdagavond een preek beluisteren als voorbereiding op de zondag? Of een cd'tje branden voor in de auto?!
Enkele preken zijn te groot voor een CD.![]()
Zijn er ook programma's waarmee stukken van de MP3-files kan worden afgehaald. De opnamekwaliteit van de psalmen is ronduit slecht, dus die kunnen er wel af.
Evelien schreef:SDG schreef:http://www.prekenweb.nl is een fenomeen waar we heel blij mee zijn!
zekers.
caprice schreef:Evelien schreef:k heb even zitten luisteren maar ik vindt het erg jammer dat het een beetje schreeuwerig over komt.![]()
Dat is wel waar, want degenen die de bovenstem zingen voeren ook de boventoon, oftewel, ze zijn oververtegenwoordigd.
Erik schreef:caprice schreef:Evelien schreef:k heb even zitten luisteren maar ik vindt het erg jammer dat het een beetje schreeuwerig over komt.![]()
Dat is wel waar, want degenen die de bovenstem zingen voeren ook de boventoon, oftewel, ze zijn oververtegenwoordigd.
Ik hou zoiezo nie van mannekorehaha maar dat is voor een ieder weer persoonlijk
maar ik denk datk nog wel es ff zo'n preek ga luistere. Ik hoor namelijk best veel verhalen over gereformeerde gemeentes enz. maar het is beter om zelf een keer te luisteren naar de boodschap!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten