Markie schreef:Als ik die jongen was waar ze nu wat mee heeft liet ik ze gelijk zitten.
oja? en hoe zou je het vinden als je vriendin jou liet zitten?

Moderator: Moderafo's
columbus schreef:Markie schreef:Zareb schreef:Wat een onzin zeg.
Of je kiest ervoor je liefde op een seksuele manier tot uitdrukking te brengen, of je wacht tot een huwelijk.
En daar ben je dan altijd zelf bij.
Juist.
Ga dan niet achteraf zitten zeuren, en leg vooral niet de schuld bij degene waar je sex mee had.
Hoe arrogant, en achterbaks.
Ik walg van zo'n mentaliteit.
Als ik die jongen was waar ze nu wat mee heeft liet ik ze gelijk zitten.
Je weet door deze standpunten genoeg over haar mentaliteit.Wie weet wat hem nog te wachten staat.
Blij da k niet in zijn schoenen sta iig!
ik vind dat jullie wel heel makkelijk oordelen, dat meisje gaf zelf al aan dat ze er ook schuld aan had. en nogmaals, ook die jongens waar ze al verkering mee heb gehad hadden een verantwoordelijkheid! zijn dus medeschuldig.
ik hoop voor dat meisje dat ze er voor zichzelf uit komt, haar vriend heeft het al een plekje gegeven las ik, dat vind ik fijn voor haar.
Markie schreef:columbus schreef:Markie schreef:Als ik die jongen was waar ze nu wat mee heeft liet ik ze gelijk zitten.
Niet echt leuk, maar ik draai mn vriendin geen rad voor ogen
columbus schreef:Markie schreef:columbus schreef:Markie schreef:Als ik die jongen was waar ze nu wat mee heeft liet ik ze gelijk zitten.
Niet echt leuk, maar ik draai mn vriendin geen rad voor ogen
beter!maar dat meisje draait haar vriendje toch ook geen rad voor ogen??
toch, als dat meisje niet serieus was dan poste ze ook die vraag niet lijkt me. wie schiet er wat mee op? niemand, daarom denk ik dat ze er echt spijt van heeft.
(het komt nog steeds voor dat mensen spijt kunnen hebben hoor!! ook anno 2004)
Evelien schreef:Er is vergeving voor iedereen, mits je het voor Gods voeten legt.
columbus schreef:waar het mij om gaat is het in twijfel trekken van iemands bedoelingen. er word al bij voorbaat vanuit gegaan dat het meisje slechte bedoelingen heeft of haar'hachje' wilt redden. en dat vind ik niet echt getuigen van naastenliefde
Omega schreef:En misschien is ze wel erg onder druk gezet door haar vorige vrienden. Je weet hoe jongens/mannen soms zijn en de belachelijke argumenten die ze gebruiken om een meisje in bed te krijgen. De meest rare trucs heb ik al gehoord. Wat te denken van: "Ik wil graag met je naar bed. Dan weten we of we later samen een goed huwelijk hebben." Of: ..."Zodat ik zeker weet dat ik genoeg van je hou." Dat is geen liefde meer, maar psychologische oorlogsvoering.
Klaas schreef:Wow, wat een pastoraal inzicht wordt hier ten toon gespreid. Iemand zit met een vraag en wordt vervolgens publiekelijk aan de schandpaal genageld. Love is in the air!
De Farizeeën waren verdorie nog christelijker dan jullie: zij dropen iig nog af toen Jezus hen vroeg wie de eerste steen ging gooien...
Klaas
the_mask schreef:Klaas schreef:Wow, wat een pastoraal inzicht wordt hier ten toon gespreid. Iemand zit met een vraag en wordt vervolgens publiekelijk aan de schandpaal genageld. Love is in the air!
De Farizeeën waren verdorie nog christelijker dan jullie: zij dropen iig nog af toen Jezus hen vroeg wie de eerste steen ging gooien...
Klaas
mm Klaas heeft wel gelijk inderdaad.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 21 gasten