Heb beiden nooit gekend, maar wil op deze manier iedereen die deze jonge mensen kende, heel veel sterkte wensen. Wat is dit hard, ongelooflijk.
Familie en vrienden, van harte gecondoleerd. God wil jullie tot sterkte zijn!
Moderator: Moderafo's
Gandalf schreef:Aan alle nabestaanden, familie en vrienden van de slachtoffers (in het bijzonder Ilse): Gecondoleerd. Wil iedereen Gods onmisbare zegen en kracht toewensen om dit verlies te dragen. Ben zelf vorig jaar op werkvakantie naar Bulgarije geweest en veilig thuisgekomen en dan hoor je dit!!! Jonge mensen die nog een heel leven voor zich hadden, die zich in wilden zetten voor hun naasten. Hier zijn gewoon geen woorden voor, alleen de vraag 'Heere, waarom? Waarom zij?'.
Dit ongeluk maakt duidelijk dat de dood onafwendbaar is en vaak geheel onverwachts. Dan komt ook direct de vraag op ons af Kunnen wíj sterven?'. Ik hoop en bid voor de nabestaanden dat ze de zekerheid hebben dat Linette en Maurits nu Thuis mogen zijn. Ik wens ook allen op Refoweb (forum en chat) toe dat Christus je Verlosser mag zijn/worden, zodat je Hem kunt ontmoeten en uiteindelijk bij Hem Thuis zult mogen komen.
ezri schreef:'God', zeg ik,
en ik weet niet meer
wat ik U verder zeggen moet.
Uw naam is mijn gebed om moed
maar ook mijn opstand, mijn verweer.
'God', zeg ik,
en alleen maar: 'God'.
Tot eindelijk,
in een zachte wind,
Uw antwoord komt:
'Mijn kind, mijn kind',
en ik het uitsnik:
'God, mijn God!'
Maaikje schreef:Jacob, ga naar God toe met je vragen. Ik weet ook niet hoe dit kan..maar Hij weet het wel!!! Als je bidt, vraag dan maar of God je antwoorden wil geven, maar bidt vooral voor de nabestaanden, juist zij zullen het nodig hebben, en weet: de Heere weet wie je bent en wat er in je leeft, Hij kent iedereen dus ook jou met je vragen. Veel sterkte!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten