Moderator: Moderafo's
Anita85 schreef:
Trouwens, het homofiel zijn is volgens mij echt iets van deze tijd.
Hoe zou dat komen? Satanische machten?
Omega schreef:Even een korte vraag aan Eelco. Je zegt:op de reactie van Cyber dat hij homoseksualiteit smerig vindt. Stel dat hij dit gezegd zou hebben over pedofilie, was dan jouw reactie dezelfde geweest?Dit bedoel ik. Iemand die iets beweert, punt. Geen discussie, het ken me geen moer schele wat anderen vinden of dat ik ze misschien op de ziel trap, maar dit vind ik. Punt!
Lalage schreef:Gevoel kan heel misleidend zijn! Ik was bijvoorbeeld een tijd lang verliefd op een jongen die geen christen was. Uiteindelijk was de situatie zodanig dat ik het contact met hem moest verbreken...
Dus je kunt soms heel erg veel van iemand houden, terwijl die liefde toch fout is, hoe paradoxaal dat ook mag klinken.
joepie schreef:Naar mijn idee is het steeds het uitgangspunt geweest van deze mensen, dat de mens als homofiel niet veroordeelt wordt maar de homosexuele handelingen.
Ik heb in mijn familie en kennissenkring diverse homofile mensen die er net zo over denken als ik. We hebben er geregeld discussies over. Wij vinden het erg als een homofiel dus zijn/haar hele leven alleen zal blijven en geen relatie zal kunnen aangaan. Zo is dat bij ons in de kerk gebruikelijk. Een vriend zei toen eens: voor mij is het net zo als dat iemand die ongetrouwd blijft omdat hij/zij niet de ware ontmoet. Ook hij/zij zal geen sexuele relatie met iemand anders hebben. Daarom ben ik niet zieliger dan die ander hoor.
joepie schreef:Je kunt in ieder geval niet lezen!
Ik heb het helemaal niet over een relatie met een hetero als je homo bent!
Ik heb het over geen relatie als je homo bent!
joepie schreef:Je kunt in ieder geval niet lezen!
Ik heb het helemaal niet over een relatie met een hetero als je homo bent!
Ik heb het over geen relatie als je homo bent!
Koss schreef:uit recent onderzoek is gebleken dat 37% van de vrouwen wel eens fantaseert over sex met een andere vrouw
dit betekent dus dat meer dan 1 op de 3 vrouwen lesbisch of biesexueel zijn
hoeveel vrouwen zitten er hier op refoweb......... ?
Cybercurse schreef:ps. wat is de bron van het betreffende onderzoek?
zou dit ook niet te maken hebben met het feit dat mannen nogal eens tekort schieten op het gebied van invoelingsvermogen en het geven van liefde? Vrouwen zijn daar gemiddeld genomen beter in.uit recent onderzoek is gebleken dat 37% van de vrouwen wel eens fantaseert over sex met een andere vrouw
dit betekent dus dat meer dan 1 op de 3 vrouwen lesbisch of biesexueel zijn
Cybercurse schreef:Volgens mij is dat toch echt iets anders dan homoseksualiteit... Ik denk ook wel eens aan sex met een man, als ik bijvoorbeeld 2 homo's zie. Ik bedenk dan hoe ongelooflijk ranzig en smerig dat wel niet moet zijn, ik walg ervan!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten