De meeting was cooool!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 03 jul 2004 13:27

Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 03 jul 2004 13:55

Meeting was weer leuk ja <|:) :D

Op naar de volgende.

Johan leuke foto's :!:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Benonline
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Benonline » 03 jul 2004 14:38

Johan81 schreef:foto's staan online:

http://forum.refoweb.nl/album_cat.php?cat_id=16

Leuke foto's johan..
En Henkie: fijn dat je me erbuiten gelaten heb hahaha.
(screening)
Ik leef want ik drink

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 03 jul 2004 16:25

'k mis alleen 2 foto's :? :!:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 03 jul 2004 16:28

Johan81 schreef:'k mis alleen 2 foto's :? :!:

Mis jij ze zelf, of zijn ze niet geplaatst?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 03 jul 2004 16:39

rosekapje schreef:
Johan81 schreef:'k mis alleen 2 foto's :? :!:

Mis jij ze zelf, of zijn ze niet geplaatst?

die van dat shirtje voor de baby van omega die zijn niet geplaatst :?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 jul 2004 16:43

meschianza schreef:Maar mijn grootste fout dien avond was mijn besluit om eens een witte broek aan te trekken. Eerst plonst Arargon er een glas cola overheen (technisch gezien deed ik dat zelf, maar oorzaakengevolg-gezien is het zijn schuld) En mijn homedriver Donald Duck goot er in de oto vervolgens ook nog mcdonald-sinas over uit. :x

Hm, als we het dan toch over oorzaakgevolgrelaties gaan hebben.. WIE haalde het weer in haar lichtzinnige hoofd om de naam van de nobele Aragorn verkeerd te spellen? :roll: :x

Bovendien vermoed ik dat het Zeus himself was die deze naamschennis bestraft heeft, die sinas is daar het bewijs van. Dat overkomt hem sinds hij begint te dementeren nl. wel vaker als hij op deze aarde intervenieert, soms gaat het prongeluk dubbel.. 8)

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 03 jul 2004 16:46

eeej gave foto's! echt lache om die te zien. ik kom er alleen achter dat ik sommige personen helemaal niet gezien heb! volgende keer beter dan!

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 03 jul 2004 17:00

Aragorn schreef:
meschianza schreef:Maar mijn grootste fout dien avond was mijn besluit om eens een witte broek aan te trekken. Eerst plonst Arargon er een glas cola overheen (technisch gezien deed ik dat zelf, maar oorzaakengevolg-gezien is het zijn schuld) En mijn homedriver Donald Duck goot er in de oto vervolgens ook nog mcdonald-sinas over uit. :x

Hm, als we het dan toch over oorzaakgevolgrelaties gaan hebben.. WIE haalde het weer in haar lichtzinnige hoofd om de naam van de nobele Aragorn verkeerd te spellen? :roll: :x

Bovendien vermoed ik dat het Zeus himself was die deze naamschennis bestraft heeft, die sinas is daar het bewijs van. Dat overkomt hem sinds hij begint te dementeren nl. wel vaker als hij op deze aarde intervenieert, soms gaat het prongeluk dubbel.. 8)

Ach, bijgelovig ongeloofwaarig kereltje. Die cola-douche krijg je de eerst volgende meeting van me terug in opdracht van Zeus

Ik ben van mening dat de meetings steeds leuker worden :D Tof dat er al wat meer forum-achtigen waren dan de vorige keer....maar er moeten echt meer forummers komen! :D

Op naar de BBQ
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Juliah
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Juliah » 03 jul 2004 17:23

Ik vond de meeting ook errug gezellig :D .
~Get out and do what we were meant to do~

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 03 jul 2004 17:37

Mede namens mijn vrouw en baby Marjanne iedereen hartelijk dank voor het prachtige Refoweb-t-shirt. Het was bovendien geweldig om weer zoveel nieuwe (en bekende) gezichten te zien (mijn ogen zijn dus toch nog prima).
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

Nancie
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Nancie » 03 jul 2004 17:39

meschianza schreef:Ik ben van mening dat de meetings steeds leuker worden Tof dat er al wat meer forum-achtigen waren dan de vorige keer....maar er moeten echt meer forummers komen!

Ja jammer genoeg kon ik niet. Of jullie hadden gisteravond allemaal
naar trektrek moeten komen, daar was het ook reuze gezellig. :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 jul 2004 18:12

meschianza schreef:
Aragorn schreef:

Ach, bijgelovig ongeloofwaarig kereltje. Die cola-douche krijg je de eerst volgende meeting van me terug in opdracht van Zeus

Ik ben van mening dat de meetings steeds leuker worden :D Tof dat er al wat meer forum-achtigen waren dan de vorige keer....maar er moeten echt meer forummers komen! :D

Op naar de BBQ

Ha, ik krijg volgende keer een drankje van mesch.. :mrgreen:

Ja, ik kan me ook voorstellen dat het steeds leuker wordt. Nu was Aragorn er ook bijvoorbeeld.. :mrgreen: :P :lol:

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 03 jul 2004 18:12

coole foto's :)
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 03 jul 2004 18:13

zeker leuke foto's, vooral omdat ik er niet op sta :mrgreen:
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Terug naar “Archief”