foto's staan online:
http://forum.refoweb.nl/album_cat.php?cat_id=16
Moderator: Moderafo's
meschianza schreef:Maar mijn grootste fout dien avond was mijn besluit om eens een witte broek aan te trekken. Eerst plonst Arargon er een glas cola overheen (technisch gezien deed ik dat zelf, maar oorzaakengevolg-gezien is het zijn schuld) En mijn homedriver Donald Duck goot er in de oto vervolgens ook nog mcdonald-sinas over uit.
Aragorn schreef:meschianza schreef:Maar mijn grootste fout dien avond was mijn besluit om eens een witte broek aan te trekken. Eerst plonst Arargon er een glas cola overheen (technisch gezien deed ik dat zelf, maar oorzaakengevolg-gezien is het zijn schuld) En mijn homedriver Donald Duck goot er in de oto vervolgens ook nog mcdonald-sinas over uit.
Hm, als we het dan toch over oorzaakgevolgrelaties gaan hebben.. WIE haalde het weer in haar lichtzinnige hoofd om de naam van de nobele Aragorn verkeerd te spellen?![]()
![]()
Bovendien vermoed ik dat het Zeus himself was die deze naamschennis bestraft heeft, die sinas is daar het bewijs van. Dat overkomt hem sinds hij begint te dementeren nl. wel vaker als hij op deze aarde intervenieert, soms gaat het prongeluk dubbel..
meschianza schreef:Ik ben van mening dat de meetings steeds leuker worden Tof dat er al wat meer forum-achtigen waren dan de vorige keer....maar er moeten echt meer forummers komen!
meschianza schreef:Aragorn schreef:meschianza schreef:Maar mijn grootste fout dien avond was mijn besluit om eens een witte broek aan te trekken. Eerst plonst Arargon er een glas cola overheen (technisch gezien deed ik dat zelf, maar oorzaakengevolg-gezien is het zijn schuld) En mijn homedriver Donald Duck goot er in de oto vervolgens ook nog mcdonald-sinas over uit.
Hm, als we het dan toch over oorzaakgevolgrelaties gaan hebben.. WIE haalde het weer in haar lichtzinnige hoofd om de naam van de nobele Aragorn verkeerd te spellen?![]()
![]()
Bovendien vermoed ik dat het Zeus himself was die deze naamschennis bestraft heeft, die sinas is daar het bewijs van. Dat overkomt hem sinds hij begint te dementeren nl. wel vaker als hij op deze aarde intervenieert, soms gaat het prongeluk dubbel..
Ach, bijgelovig ongeloofwaarig kereltje. Die cola-douche krijg je de eerst volgende meeting van me terug in opdracht van Zeus
Ik ben van mening dat de meetings steeds leuker wordenTof dat er al wat meer forum-achtigen waren dan de vorige keer....maar er moeten echt meer forummers komen!
![]()
Op naar de BBQ
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten