Hein,
Terlouw is van je bloedgroep, wat houd dat in? Ik ben maar een PKNer en bij ons heb je richtingen. Totaal tegengestelde meningen. Wat is het verschil?
Moderator: Moderafo's
marle schreef:Kampen: Maandagavond ledenvergadering --> waarschijnlijk viertal. (Horen we morgen, bij de afkondigen.)
Ik denk zelf dat de uitslag zo zal zijn:
1. Terlouw/De Heer
2. Bakker
3. Beens
We zullen maandag de eerste stortvloed van beroepen wel zien.
P.S. Als iemand hoort (Voor het RD) dat de kand. na zijn of een andere gemeente gaat, laat em dat even op dit forum zegge
marle schreef:Kampen: Maandagavond ledenvergadering --> waarschijnlijk viertal. (Horen we morgen, bij de afkondigen.)
Ik denk zelf dat de uitslag zo zal zijn:
1. Terlouw/De Heer
2. Bakker
3. Beens
We zullen maandag de eerste stortvloed van beroepen wel zien.
P.S. Als iemand hoort (Voor het RD) dat de kand. na zijn of een andere gemeente gaat, laat em dat even op dit forum zegge
Guus Geluk schreef:johannes1 schreef:cand de heer beroepen te urk
Je weet het eerder dan ik![]()
Maar dat is dus de ger.gem. en ik ben chr. ger.
Wij hebben ds. L. A. den Butter beroepen. We hadden een tweetal met ds. Schoonderwoerd.
TheKeimpe schreef:Bookman, nog even terugkomend op je uitlatingen over kand. Beens. Ik heb hem 1,5 jaar terug gehoord, en ik was diep geschokt.
Pas hoorde ik hem weer, en dat was een prachtige preek over het gescheurde voorhangsel en de open toegang tot het heiligdom, door het sterven van Christus. Zo zie je maar, tis maar net wanneer je iemand hoort.
In Bodegraven staan ds Clements en student Terlouw op tweetal, ik kon helaas niet vanavond...
Ik heb werkelijk geen idee wie beroepen zal worden, Clements heeft pas al een keer bedankt voor ons beroep. Maakt mij ook niet uit, er zijn maar weinig dominee's/kandidaten die ik liever niet zie komen (en daar voel ik me al schuldig over...)
wh schreef:Kootwijkerbroek Ger.Gem. tweetal: Ds. Mondria en Ds de Wit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten