Thuissituaties
Zijn hier wel meer mensen die van hun oduers verplicht de verkring uit moeten maken, omdat ze het niet kunnen vinden met hun aanstaande schoonzoon/ dochter????
Of ben ik de enige??
HG. Bandiet.
Moderator: Moderafo's
bandiet schreef:Thuissituaties
Zijn hier wel meer mensen die van hun oduers verplicht de verkring uit moeten maken, omdat ze het niet kunnen vinden met hun aanstaande schoonzoon/ dochter????
Of ben ik de enige??
HG. Bandiet.
bandiet schreef:Thuissituaties
Of ben ik de enige??
HG. Bandiet.
Ik niet, maar ik heb wel een mening over zulke ouders..
Waarom eigenlijk niet? Niet kunnen vinden klinkt wel heel erg zwak, er zal toch wel meer aan de hand zijn? Overigens heb ik meestal het devies: het is JOUW leven, dus JIJ beslist of je relaties aanhoudt of niet. En geen ouders of wat voor andere mensen dan ook.
Cybercurse schreef:Ik niet, maar ik heb wel een mening over zulke ouders..
Waarom eigenlijk niet? Niet kunnen vinden klinkt wel heel erg zwak, er zal toch wel meer aan de hand zijn? Overigens heb ik meestal het devies: het is JOUW leven, dus JIJ beslist of je relaties aanhoudt of niet. En geen ouders of wat voor andere mensen dan ook.
Jij hebt blijkbaar weinig meegemaakt Aragorn. Wacht maar tot je zusje verkering krijgt met een of andere hoerelopende buitenlander... (mijn vader verbood het heel snel (anders had ik btw ook wel heel snel gezorgd dat die smeerlap haar van z'n lang zal 'ie leven haar niet meer aan zou durven kijken).
Het is dus niet altijd van: 'jouw leven en jij beslist'..
joepie schreef:Cybercurse schreef:Ik niet, maar ik heb wel een mening over zulke ouders..
Jij hebt blijkbaar weinig meegemaakt Aragorn. Wacht maar tot je zusje verkering krijgt met een of andere hoerelopende buitenlander... (mijn vader verbood het heel snel (anders had ik btw ook wel heel snel gezorgd dat die smeerlap haar van z'n lang zal 'ie leven haar niet meer aan zou durven kijken).
Het is dus niet altijd van: 'jouw leven en jij beslist'..
Je lijkt wel op iemand van de moslim gemeenschap! Kom niet aan mijn zus want anders vermoorden wij je! Alsof jij degene bent die mag bepalen met wie ze thuis komt. Uit welke eeuw kom jij?
Inderdaad. Ik denk dat het ook eerder averechts gaat werken, en als jouw zusje van een hoerenlopende buitenlander houdt, is dat nog altijd haar keuze, ook al kun jij je daar niet in vinden. Iets anders is het natuurlijk als ze gemanipuleerd wordt ofzo..
Je lijkt wel op iemand van de moslim gemeenschap! Kom niet aan mijn zus want anders vermoorden wij je! Alsof jij degene bent die mag bepalen met wie ze thuis komt. Uit welke eeuw kom jij?
ezri schreef:Haha, CC, wat ben je aardigen nog altijd even rascistisch.
Maar btw.. ik ben blij dat ik niet zo'n broer heb die voor mij beslist of mijn vriend me nog zou aankijken of niet.
Natuurlijk heb jij het beste met je zus voor, maar daarom kun je nog niet haar leven bepalen. Hoe zou jij het vinden als zij dat voor jou ging doen?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten