Moderator: Moderafo's
Mariamagdalena schreef:Gaatjes in je oren bv kunnen weer dichtgroeien als je het niet leuk meer vindt. Maar een tatoe, daar moet je, vind ik, jaren de tijd voor nemen om over na te denken of je het echt wilt, en wat je wilt. Ik heb er zelf 3. Klein en subtiel. Mijn eerste toen ik 21 was, een klein vlindertje, maar dat wilde ik al toen ik 17 was, maar gelukkig heb ik er 4 jaar mee gewacht. De andere 2, daar heb ik ook met tussenpoze jaaaren over nagedacht voordat ik het heb laten maken, en wat. Nooit spijt van gehad. Maar ik ken wel mensen, die er kort over nagedacht hadden, en er spijt van kregen, en dan een laserbehandeling moesten ondergaan, en dan heb je toch een naar lidteken.
Dus, bezint eer gij begint!
Sommige mensen zeggen dat je vanuit bijbels oogpunt je lichaam niet mag versieren, zelfs geen oorbellen, alle respect voor hun, natuurlijk, iedereen denkt er anders over.
trijntjejohanna schreef:Evelien schreef:trijntjejohanna schreef:hmm ik weet niet of dat bij iedereen zo is... bij mij zie je het na een tijdje niet meer.....
ik ken iemand die heeft van onder naar boven oorbellen gehad. en je ziet het nog zitten.
dat lijkt mij ook best extreem![]()
zoveel gaatjes doe je toch ook niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten