Maar goed, wat maken we ons weer druk. En om nou iemand gelijk naar de GGN in Zuid Afrika te sturen, vind ik ook ver gaan. Bookman is nogal heftig in z'n veroordelingen. Hoe vaak heb je hem gehoord dan?
Jij gaat flippen als Vreugdenhil of Kattenberg worden afgezeikt, en terecht. Maar je doet nu met de rechtse rakkers precies hetzelfde!
Is ook niet fair, toch? Geef ze eerst een kans, misschien komen ze als dominee pas goed los
Enne trouwens, het is geen straf om naar Zuid Afrika verbannen te worden. Ek het 'n halwe jaar geswot in Suid Afrika en ek het dit baie geniet. Dis rerig baie lekker om in daie land te bly.....
Loskomen???????????? Moet dat echt? Ik vond het wel al welletjes. En wat dat vaak horen betreft, die kans heeft hij verkeken. Ben zelfs 's middags al niet meer geweest. Ik voel me vanuit Gods Woord niet verplicht om naar preken te luisteren waar de naam van Christus niet in genoemd wordt. Ja één keer, aan het eind. En Oostburg heeft geen GGN meer. Dus is Bookman niet bereid dat te veranderen. Want GG Oostburg is wel vacant, maar dan word hij consulent over Terneuzen en dan gaat Bookman pendelen op zondag tussen Terneuzen en Vlissingen.
Ikke 21 schreef:
Bookman is inderdaad heeeeel veroordelend!! Volgens mij is dat niet zoals God het bedoeld in Zijn woord!!
Ik hoop dat hij nu eens zn normale nuchtere verstand gaat gebruiken!!
Verbeter de wereld en begin bij jezelf

Niemand schijnt hier te begrijpen dat Bookman de naam van Christus hoger acht dan mensennamen. En jullie moeten eerlijk zeggen dat Bookman het ook zegt als die naam wél gepredikt wordt. En als ik dat niet hoor bij iemand die meent geroepen te zijn, dan heeft die persoon afgedaan. En dan heb ik het nog niet eens over de zeer grote oneerbiedigheid in het preken, en in het bidden. Bah! Ze staan te praten over de Heere of Hij een mens is. Er is niet de minste eerbied. Je moet eens opletten hoe eerbiedig bijvoorbeeld Ds. Moens is. Dat is wel even anders dan dat. En dat is beroepbaar..................

Maar goed on-topic maar weer.......