Ik schrik een beetje van al deze reacties. Met name van de weerman. het gaat haast vormen van 'weerwolf" aannemen.
Voorstellen is slechts zo beperkt. dat is nog minder als een etalage. het is vergelijkbaar met kijken naar bij jullie de koningin. in rijkdom is zij gezeten, ik kan me vergapen aan haar fokker 70 PH KBX, aan haar auto's, mij verwonderen over de schoonheid van haar paleizen en de statie waarin ze de stad bereid in haar gouden kutz. maar... het is een mezelf voor de gek houden, want... ik zal nooit koningin worden in dit land. Denk je dat een zwerver (een zondaar) de illusie heeft om maar zelfs tot een van haar genodigden op het feest(de uitverkorenen) te worden. Mijn vergelijking is bijzonder zwak maar dat gevoel krijg ik als ik dit lees. Het evangelie moet gepredikt worden aan allen. De beloften moeten klinken op de straten en je moet roepen: Kom, want als je niet oppast, jij verminkte, dan dwing ik je te komen op het feest. zie Lukas 15. Dwing ze in te komen. Wie moeten er gedwongen worden: slechts de ordinierten? Neen, dreifach NEIN. Iedereen, de kreupelen, de verminkten, hen die de hele dag zitten te vloeken op misschien wel de koning. EEN IEDER,