Moderator: Moderafo's
Ik denk dat je in 10 regeltjes een heel wat meer duidelijkheid kan geven...Bigboss schreef:@tlantis,
je kunt niet verwachten dat in een kort bestek van een posting op veel dingen diep wordt ingegaan. Dat is een onhaalbare zaak.
maar ja, als je een kernpuntenprogram ziet, ook van de gevestigde partijen, zie je alleen een slogan zonder dieper op de inhoud daarvan in te gaan.
daarvoor zul je het geheel van het program moeten lezen, dus ook van Reveille.
Over het algemeen worden er soms best wel harde noten gekraakt, zonder het individu tussen wal en schip te laten komen.
Rens
@tlantis schreef:Ik denk dat je in 10 regeltjes een heel wat meer duidelijkheid kan geven...Bigboss schreef:@tlantis,
je kunt niet verwachten dat in een kort bestek van een posting op veel dingen diep wordt ingegaan. Dat is een onhaalbare zaak.
maar ja, als je een kernpuntenprogram ziet, ook van de gevestigde partijen, zie je alleen een slogan zonder dieper op de inhoud daarvan in te gaan.
daarvoor zul je het geheel van het program moeten lezen, dus ook van Reveille.
Over het algemeen worden er soms best wel harde noten gekraakt, zonder het individu tussen wal en schip te laten komen.
Rens
thespiritisinsideus schreef:pff, tja, en waarom niet dan, of gaat het nu te diep om over je standpunten te discussieren?
Welkom in de wereld die politiek heetBigboss schreef:Er wordt wat geschreven, gebeld en geouweho**d om zaken recht te krijgen die krom waren, en dat door het hele land heen..............mag ik dan wat rustig aan doen, of wil je me zo zeer opjutten dat ik uitspraken ga doen die ik naderhand moet terugnemen of herdefiniëren. Lijkt me niet echt handig.
@tlantis schreef:Welkom in de wereld die politiek heetBigboss schreef:Er wordt wat geschreven, gebeld en geouweho**d om zaken recht te krijgen die krom waren, en dat door het hele land heen..............mag ik dan wat rustig aan doen, of wil je me zo zeer opjutten dat ik uitspraken ga doen die ik naderhand moet terugnemen of herdefiniëren. Lijkt me niet echt handig.
thespiritisinsideus schreef:nobel! ik heb een weekvulling aan last-minute plakacties, folderen en tribunes rondracen pfffff
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten