Ha Motormuis,
Ja ik vond het ook knap van die ds. dat hij dat durfde.
Enne zo trots ben ik nu ook weer niet op de GG hoor........dat valt best mee. Maar ik snap je goed.
Bye
Moderator: Moderafo's
Bookman schreef:Ha Motormuis,
Enne zo trots ben ik nu ook weer niet op de GG hoor........dat valt best mee. Maar ik snap je goed.
Bye
Aragorn schreef:Bookman schreef:Ha Motormuis,
Bye
Sorry, maar wat begrijp ik nu even niet? Waarom is die dominee (wie iegenlijk?) zo knap dat hij motor durft te rijden?
Aragorn schreef:Bookman schreef:Ha Motormuis,
Bye
Sorry, maar wat begrijp ik nu even niet? Waarom is die dominee (wie iegenlijk?) zo knap dat hij motor durft te rijden?
japijo schreef:Aragorn schreef:Bookman schreef:Ha Motormuis,
Bye
Ds van der Net is dat. Hij staat nu in Houten. Heeft daarvoor in Apeldoorn gestaan. Het is een van de bekendste dominees van de Gereformeerde gemeenten. Ik ben er geen lid van, maar dit weet ik nog wel.
Motormuis schreef:Aragorn schreef:Bookman schreef:Ha Motormuis,
Bye
Nou ja, knap, knap..... Weet niet in hoeverre jij de GG kent, maar je hebt lef als je als dominee op je motor gaat preken. Begrijp me goed, het is idd eigenlijk triest dat we dit "lef" vinden, het zou geen issue mogen zijn. Maar dat is het helaas voor sommige mensen in de GG wel....
Adriana schreef:Ook ik ben gergemmer. De kerk moet toch een naam hebben. Ik voel mij thuis bij veel mensen die de Heere Jezus als hun Zaligmaker hebben leren kennen en dan niet alleen gergemmers. Mensen die niet oordelen over anderen, maar aan zichzelf genoeg hebben omdat ze genoeg fouten bij zichzelf hebben ontdekt. Ook in de Ger.gem zie ik goede dingen evenals fouten dingen, die ik ook bij andere kerkgenootschappen heb geconstateerd. Ik heb genoeg "geshopt" om tot de conclusie te komen, dat ik op deze aarde de volmaakte kerk niet tegen zal komen. Het is onze taak om in eigen omgeving eigen ogen en oren open te houden en een eigen mening te hebben over onderwerpen en niet klakkeloos achter voorgangers aan te lopen. De Bijbel moet het richtsnoer zijn in je leven.
Uw woord is een lamp voor mijn voet, en een licht voor mijn pad.
Adriana schreef:Ook ik ben gergemmer. De kerk moet toch een naam hebben. Ik voel mij thuis bij veel mensen die de Heere Jezus als hun Zaligmaker hebben leren kennen en dan niet alleen gergemmers. Mensen die niet oordelen over anderen, maar aan zichzelf genoeg hebben omdat ze genoeg fouten bij zichzelf hebben ontdekt. Ook in de Ger.gem zie ik goede dingen evenals fouten dingen, die ik ook bij andere kerkgenootschappen heb geconstateerd. Ik heb genoeg "geshopt" om tot de conclusie te komen, dat ik op deze aarde de volmaakte kerk niet tegen zal komen. Het is onze taak om in eigen omgeving eigen ogen en oren open te houden en een eigen mening te hebben over onderwerpen en niet klakkeloos achter voorgangers aan te lopen. De Bijbel moet het richtsnoer zijn in je leven.
Uw woord is een lamp voor mijn voet, en een licht voor mijn pad.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 31 gasten