Wat zou jij doen.....
als je man/vriend vrouw/vriendin bekend een slippertje gemaakt te hebben?
( ik zou het mijn man vergeven en een tweede kans geven als hij echt berouw heeft, mijn vriend zou ik het ook vergeven maar toch serieus nadenken of hij echt wel zoveel van mij houdt. )
als je man/vriend vrouw/vriendin al tijden een relatie blijkt te hebben met een ander?
(Ik zou het mijn man of vriend vergeven, maar vriendelijk doch beslist duidelijk maken dat ze mijn leven mogen verlaten, want dit doe je niet als je echt van iemand houdt en het lijkt sterk op met voorbedachte rade iemand bedonderen en ik zal niet met het idee kunnen leven dat hij aan een andere vrouw gefriemeld heeft)
Als je verkering hebt of getrouwd bent en je voelt je erg aangetrokken tot een collega of andere vriend/vriendin en hij/zij tot jou?
(Ik weet het niet. Als ik getrouwd was zorgen om op een andere werkplek te komen, als ik verkering heb toch eens diep nadenken over de relatie)
Waarom dit? Ik zit met steeds meer verbijstering te luisteren naar mijn klasgenoten die het steeds normaler lijken te vinden dat je een slippertje maakt. ''moet kunnen'' Sommigenvinden dat zelfs als je getrouwd bent niet te nauw moet kijken als je man het zo nu en dan eens met andere vrouwen ''doet''
Ik vind dat gewoon erg...je beloofd elkaar toch trouw? Helemaal als je het ook voor God trouw beloofd. Dus ook in de liefdes relatie al sis dat soms moeilijk. Je vecht voor elkaar. En als het een keer misgaat, vergeef je het elkaar, en vercht je ertegen dat het nog eens gebeurd: dat heet liefde. Maar zoiets is toch niet wat nu eenmaal een keer gebeurd en waar je maar niet te zwaar aan moet tillen?
Of ben ik nou gek.