En ik bedoelde ook zeker niet jou!!
Ik doelde ook niet op u reactie. Het was gewoon een opmerking algemeen.
Moderator: Moderafo's
Weet je waar ik me verschrikkelijk aan erger? dat veel van de praktizerende homo's de parkeerplaatsen vervuilen langs de snelwegen en andere plaatsen. Laat ze het lekker fijn thuis doen! Je kan niet eens normaal even stoppen op veel parkeerplaatsen zonder lastig gevallen te worden tegenwoordig!
ik heb niets tegen homo's op zich, heb er zelf van heel dichtbij mee te maken maar dat gedrag wat veel homo's laten zien is werkelijk om kotsmisselijk van te worden.
dat nichterige gedrag is ook walchelijk, heel vaak als je een homostel ziet lopen moet ook idereen kunnen zien dat ze elkaar lief vinden, zo opzichtig de manier waarop dat gebeurt!
nogmaals, ik heb niets tegen homo's maar wel tegen het gedrag wat ze te vaak laten zien.
heel vaak als je een homostel ziet lopen moet ook idereen kunnen zien dat ze elkaar lief vinden, zo opzichtig de manier waarop dat gebeurt!
HOJO schreef:Ik denk dat God het veel belangrijker vind dat mensen gelukkig zijn en elkaar lief kunnen hebben. Als je als homoseksueel beperkt wordt in je leven (en als ik de discussies hier zo eens lees denk ik dat dat in bepaalde kringen zo is) wordt je daar ongelukkig van. Dat kan God nooit willen!
In een relatie tussen twee mannen of twee vrouwen komt liefde kijken. En seks is daarbij een uiting van liefde. Da's in een heterorelatie ook zo. (tenminste.. dat hoort het wel te zijn) 'Liefde tussen mensen en geluk!' Dit is voor mij de vrijbrief dat ik van een jongen mag houden en daar een relatie mee mag opbouwen. En ja: die is praktiserend!
joepie schreef:Ik ken ook een homo paar. In die zin, ze woonden wel met elkaar maar sliepen niet bij elkaar. Ze leefden in liefde met elkaar en zorgden voor elkaar. Alleen begrepen ze dat een seksuele relatie niet was zoals God het zou willen en hebben ze ook hun hele relatie tijd daartegen gevochten.
thespiritisinsideus schreef:
en mariamagdalena, wil je ajb ophouden met de extravagante levensstijl toe te passen op homo's, diezelfde dingen heb ik ook zien gebeuren in uitgaansgelegenheden waar vooral hetero's zaten, een uitbundig liefdesleven is niet exclusief voor homo's
thespiritisinsideus schreef:ik vind het nogal iets om te zeggen dat het een feit is dat je in zonde leeft als je een homosexuele relatie onderhoudt. Dat is namelijk een interpretatie en geen feit. Ik heb zeer veel respect voor de reactie van de dominee van HOJO, die van liefde getuigt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten