Stelling: Pim Fortuyn was een zegen voor Nederland!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

thespiritisinsideus

Berichtdoor thespiritisinsideus » 28 mei 2004 12:17

dank je wel aragron, de SP heeft niet zijn goede punten, het hele program is een groot hoogtepunt 8)

japijo
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor japijo » 28 mei 2004 12:47

thespiritisinsideus schreef:dank je wel aragron, de SP heeft niet zijn goede punten, het hele program is een groot hoogtepunt 8)

De laatste partij waar ik op stem is of Groenlinks of SP!

thespiritisinsideus

Berichtdoor thespiritisinsideus » 28 mei 2004 12:49

want?

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 28 mei 2004 12:49

Dat zijn twee partijen...

japijo
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor japijo » 28 mei 2004 12:51

thespiritisinsideus schreef:want?

Ze zijn allebei gruwelijk links, niet realistisch. Groenlinks heeft ook een stel criminelen in de kamer zitten!

thespiritisinsideus

Berichtdoor thespiritisinsideus » 28 mei 2004 12:56

ach nee, krijgen we dat weer, over wie hebben we het hier? en ze zijn links, dat is waar en wees alsjeblieft iets concreter, waarom zijn ze niet realistisch

japijo
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor japijo » 28 mei 2004 13:04

thespiritisinsideus schreef:ach nee, krijgen we dat weer, over wie hebben we het hier? en ze zijn links, dat is waar en wees alsjeblieft iets concreter, waarom zijn ze niet realistisch

Daar kun je uren over discussieren. dat heeft toch geen nut want je overtuigt elkaar toch niet. Ik vind het bijvoorbeeld onzin dat ze die nederlandse soldaten weg willen halen uit Irak. Doen die jongens eindelijk iets nuttigs waar ze voor gekozen hebben en waar ze voor betaald worden, vinden ze het weer te gevaarlijk en moeten ze terugkomen. Moeten ze weer oefenen op de hei, daar is het veilig.
Ze zijn anti Israel. Ik ben erg pro-Israel, dus daar moet je bij mij niet mee aankomen.
Zo zijn er nog tig punten die ik zou kunnen noemen, maar heb daar even geen zin in.

thespiritisinsideus

Berichtdoor thespiritisinsideus » 28 mei 2004 13:06

niemand binnen de SP heeft mij ooit vertelt dat ie anti-israel is, men is alleen voor het stichten van een zelfstandige Palestijnse staat op een eerlijke manier en die soldaten vechten daar mee aan een illegale oorlog

japijo
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor japijo » 28 mei 2004 13:19

thespiritisinsideus schreef:niemand binnen de SP heeft mij ooit vertelt dat ie anti-israel is, men is alleen voor het stichten van een zelfstandige Palestijnse staat op een eerlijke manier en die soldaten vechten daar mee aan een illegale oorlog

Nou daar ben ik het niet mee eens. De reacties op Israel van de linkse partijen hangen me de keel uit. Israel moet op deze manier gewoon doorgaan om te vechten tegen het kwaad. k'heb trouwens ook gedemonstreerd in Den Haag voor het hek tussen israel en de palestijnse gebieden.

Die soldaten "vechten" mee in een gerechtvaardigde oorlog om dat land weer een kans te geven om normaal met elkaar te leven. Verder heb ik geen zin om te discussieren over deze onderwerpen.

thespiritisinsideus

Berichtdoor thespiritisinsideus » 28 mei 2004 13:32

dan lijkt het me verstandig om niet meer te reageren op mijn reacties,

jij vindt dat Israel vecht tegen het kwaad, ik vind Sharon een van de twee kwaden, de andere is Arafat en die doen niks voor elkaar onder

En ik zou graag willen weten, waarom een oorlog gebaseerd op niet bestaande massavernietigingswapens niet illegaal is, maar vrees dat ik dat wel niet meer zal horen

japijo
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor japijo » 28 mei 2004 13:37

thespiritisinsideus schreef:dan lijkt het me verstandig om niet meer te reageren op mijn reacties,

jij vindt dat Israel vecht tegen het kwaad, ik vind Sharon een van de twee kwaden, de andere is Arafat en die doen niks voor elkaar onder

Mag jij vinden. Ik denk er anders over.

En ik zou graag willen weten, waarom een oorlog gebaseerd op niet bestaande massavernietigingswapens niet illegaal is, maar vrees dat ik dat wel niet meer zal horen

Ze hadden wel massavernietigingswapens. Die liggen nu heel goed verstopt. Stel dat ze ze niet hadden, hadden ze niet zo stom moeten bluffen.

Ik respecteer jou mening trouwens hoor. Maar ik heb hier al zo vaak over gediscussieerd. Het is gewoon een persoonlijke zaak. Als je daar vast van overtuigd ben, kun je iemand niet overtuigen. Maar gellukig zijn er verschillende meningen in de wereld. Anders waren deze fora er ook niet.

Snorbaarder
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Snorbaarder » 28 mei 2004 14:02

[quote="japijo Ze hadden wel massavernietigingswapens. Die liggen nu heel goed verstopt. Stel dat ze ze niet hadden, hadden ze niet zo stom moeten bluffen.[quote]

Misschien een aanrader om het onlangs verschenen boek van Hans Blix te lezen over de (niet aanwezige) massavernietigingswapens in Irak.
En of de linkse partijen SP en Groenlinks onrealistisch zijn kun je niet weten, want ze hebben nog nooit de kans gekregen hun idealen te realiseren.
Who has seen the wind?
Neither you, nor I:
But when the trees bow down their heads,
The wind is passing by.

japijo
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor japijo » 28 mei 2004 14:20

Snorbaarder schreef:[quote="japijo] Ze hadden wel massavernietigingswapens. Die liggen nu heel goed verstopt. Stel dat ze ze niet hadden, hadden ze niet zo stom moeten bluffen.

Misschien een aanrader om het onlangs verschenen boek van Hans Blix te lezen over de (niet aanwezige) massavernietigingswapens in Irak.
En of de linkse partijen SP en Groenlinks onrealistisch zijn kun je niet weten, want ze hebben nog nooit de kans gekregen hun idealen te realiseren.

Heel leuk dat boek van Blix, maar die smoesjes van hem geloof ik wel!!

De SP en Groenlinks zijn nu in de oppositie en schreeuwen hun ideeen al genoeg door de kamer.
Ik word er koud van als ik het allemaal hoor. Ik hoop dat ze nooit de kans krijgen om het te realiseren.

Snorbaarder
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Snorbaarder » 28 mei 2004 14:39

Ik wordt net zo goed koud van de partijen die nu in de regering zitten en volgens mij zou ik bij een regering van linkse partijen minder koud worden dan een regering van hoofzakelijk rechtse partijen.
Who has seen the wind?

Neither you, nor I:

But when the trees bow down their heads,

The wind is passing by.

japijo
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor japijo » 28 mei 2004 14:41

Snorbaarder schreef:Ik wordt net zo goed koud van de partijen die nu in de regering zitten en volgens mij zou ik bij een regering van linkse partijen minder koud worden dan een regering van hoofzakelijk rechtse partijen.

OK. Dat lijkt misschien nu zo. Vond jij het paarse kabinet wat dan? Dat was ook behoorlijk links, die hebben alle centen opgemaakt, en dat wordt nu het rechtse kabinet die de rommel op moeten ruimen verweten!

Terug naar “Archief”