Moderator: Moderafo's
thespiritisinsideus schreef:ach nee, krijgen we dat weer, over wie hebben we het hier? en ze zijn links, dat is waar en wees alsjeblieft iets concreter, waarom zijn ze niet realistisch
thespiritisinsideus schreef:niemand binnen de SP heeft mij ooit vertelt dat ie anti-israel is, men is alleen voor het stichten van een zelfstandige Palestijnse staat op een eerlijke manier en die soldaten vechten daar mee aan een illegale oorlog
thespiritisinsideus schreef:dan lijkt het me verstandig om niet meer te reageren op mijn reacties,
jij vindt dat Israel vecht tegen het kwaad, ik vind Sharon een van de twee kwaden, de andere is Arafat en die doen niks voor elkaar onder
En ik zou graag willen weten, waarom een oorlog gebaseerd op niet bestaande massavernietigingswapens niet illegaal is, maar vrees dat ik dat wel niet meer zal horen
Snorbaarder schreef:[quote="japijo] Ze hadden wel massavernietigingswapens. Die liggen nu heel goed verstopt. Stel dat ze ze niet hadden, hadden ze niet zo stom moeten bluffen.
Misschien een aanrader om het onlangs verschenen boek van Hans Blix te lezen over de (niet aanwezige) massavernietigingswapens in Irak.
En of de linkse partijen SP en Groenlinks onrealistisch zijn kun je niet weten, want ze hebben nog nooit de kans gekregen hun idealen te realiseren.
Snorbaarder schreef:Ik wordt net zo goed koud van de partijen die nu in de regering zitten en volgens mij zou ik bij een regering van linkse partijen minder koud worden dan een regering van hoofzakelijk rechtse partijen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten