Moderator: Moderafo's
John B schreef:Soms lees ik de bijbel wel eens hardop om dat ik het gevoel heb dat ik anders over de woorden 'heenvlieg'. Zijn er nog meer die dat doen?
John B schreef:Soms lees ik de bijbel wel eens hardop om dat ik het gevoel heb dat ik anders over de woorden 'heenvlieg'. Zijn er nog meer die dat doen?
Christa schreef:John B schreef:Soms lees ik de bijbel wel eens hardop om dat ik het gevoel heb dat ik anders over de woorden 'heenvlieg'. Zijn er nog meer die dat doen?
Ik doe het ook wel vaak ja. Vooral 's avonds ben ik heel erg moe, en kan dan ieder moment in slaap vallen. Het is dan wel fijn als je het hard op doet. Maar... soms val ik zelfs dan nog in slaap. Het is voor mij ook beter om 's morgens tijd vrij te maken om alles te overdenken, om te lezen en te bidden. Niet dat ik het 's avonds niet doe, maar ik doe het 's morgens veel langer dan 's avonds.
japijo schreef: S'morgens ben je frisser als s'avonds. Ehh s'morgens heb ik alleen altijd haast!
Christa schreef:japijo schreef: S'morgens ben je frisser als s'avonds. Ehh s'morgens heb ik alleen altijd haast!
Dat is m.i. een slechte zaak. Ik sta er ongeveer een kwartier tot een half uur eerder voor op. En wat is nou dat half uur op 24 uur? Niks toch? Ik vind dat ik die tijd echt wel aan God moet besteden, want eigenlijk is het nog veel te weinig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten