Moderator: Moderafo's
hijwel schreef:trijntjejohanna schreef:en dat doet dus maar 1 van die 17????
zelfs dat is niet zo.. voordat ze bij het curatorium komen zijn ze eerst bij de kerkraad geweest, die eerst beoordeeld of ze door mogen naar het curatorium.
johannes1 schreef:ik denk dat je te ver doordraaft door te zeggen dat de jeugd de kerk verlaat omdat het curatorium mensen weigert tot het ambt van dominee. het heeft andere redenen denk ik.
johannes1 schreef:Al werd er alleen maar een motivatie van de keuze gegeven
stel jij bent die candidaat en men moet motiveren in het openbaar waarom jij geen dominee kan worden. zou jij daar blij mee zijn?
johannes1 schreef:ik denk dat je te ver doordraaft door te zeggen dat de jeugd de kerk verlaat omdat het curatorium mensen weigert tot het ambt van dominee. het heeft andere redenen denk ik.
Ik heb gebeden tot God, en velen met mij. God heeft ons gehoord, en heeft ons ook willen verhoren. Maar God kon ons niet verhoren, omdat de duivel zo sterk in de curatoren werkt. de duivel is de enige die wil dat onze gemeente naar de kalote gaat! Hij zoekt daarvoor de meest sluwe wijze uit! Hij laat ons denken dat het Gods wil is dat er maar 1 wordt toegelaten. Nou ik geloof er niks van! God is zo niet!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten