Moderator: Moderafo's
Christa schreef:We moeten bidden voor het curatorium van de GG. Dit jaar is er slechts 1 persoon toegelaten tot de Theologische School. Laten we God smeken of er volgend jaar velen aangenomen mogen worden, want de oogst is zo groot en de arbeiders zijn weinigen. De meeste dominees worden ouder en gaan met emeritaat. Ook een stukje pastorale zorg is nodig in de gemeenten, en dat wordt niet gegeven door een predikant die met emeritaat is.
Bidden voor de GGiN, waar binnenkort ook het curatorium zal vergaderen.
Bookman schreef:Christa schreef:Bidden voor de GGiN, waar binnenkort ook het curatorium zal vergaderen.
Dat getuigd van geloof Christa! Dat je nog voor curatoren kan bidden. Als ik de uitkomst zie bij ons (GG), dan beneemt het de moed. En je krijgt er beetje idee van, dat ze niet willen wat de Heere wil. En ja dan kun je lang bidden......![]()
But......good luck
Bookman schreef:Zeer zeker wil de Heere grote dingen doen op het gebed. Maar Hij gebruikt mensen om die uit te voeren. En als die mensen ondanks alles het verroesten om ze uit te voeren, dan houdt alles op.
Hopelijk gaat de Heere weer eens buiten het curatorium om werken.
japijo schreef:trijntjejohanna schreef:willen jullie bidden voor een gezin uit onze gemeente, waarvan de vrouw gister een ernstige hersenbloeding en hartstilstand heeft gehad!! ze is nog maar 48........ ze ligt nu op de intensive care en de situatie is zeer zorgelijk!! willen jullie bidden voor kracht!!
Dit heeft idd wel het gebed nodig ja.
Ik zal voor ze bidden!!
trijntjejohanna schreef:japijo schreef:trijntjejohanna schreef:willen jullie bidden voor een gezin uit onze gemeente, waarvan de vrouw gister een ernstige hersenbloeding en hartstilstand heeft gehad!! ze is nog maar 48........ ze ligt nu op de intensive care en de situatie is zeer zorgelijk!! willen jullie bidden voor kracht!!
Dit heeft idd wel het gebed nodig ja.
Ik zal voor ze bidden!!
GOD HEEFT VERHOORD!!! Er is een groot wonder gebeurt...!!!!
de artsen hadden haar eignelijk al opgegeven.. de ambulancebroeder had al tegen de dochter gezegd dat haar moeder ws niet meer zou leven als ze in het ziekenhuis waren... het zag er erg slecht uit!! MAAR GOD HEEFT WILLEN VERHOREN!!! ZE MOCHT PERIODES UIT COMA ONTWAKEN, Het is mogelijk geworden om geopereert te worden... ze kan haar armen en benen weer bewegen, ze herkent iedereen... O, dit had niemand verwacht!!!! WAT EEN WONDER!!!!!!
LATEN WE GOD NU OOK DANKEN DAT HIJ DIT MOGELIJK HEEFT GEMAAKT!!
Raido schreef:hum misschien zijn de curators van onze GG wel te streng in hun selectie (ja Gods selectie), maar ik geloof echt dat als iemand bij het curatorium is... ook wel bekeerd is, en wat dan nog? onbekeerde mensen kunnen ook op de goede weg wijzen!
Bid voor mensen die God niet goed kunnen zien als hun middelaar omdat zij ruzie met God hebben door het verliezen van iemand...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten