nou, daar heb ik niet zo´n mening over hor...ze doen maar lekker! wat je mooi en goed vind, moet je zingen...

Moderator: Moderafo's
M@rije schreef:wat is het verschil, in principe, tussen een jongen die geen spijkerbroek aanmag naar de kerk en een meisje die dan opeens in de kayak geen rok aanhoeft?
regels zijn regels, die mag je dan niet omzeilen he? eerlijk is eerlijk, die meiden moeten zich daar dan ook in de kayak aan houden hor.
en dat is dus gelijk de kern van mijn probleem met daniel, maar ook met heel veel meer reformatorisch dingen. het moet zijn meten met 1 maat.
ff voorbeeld. die meiden van zo´n refoschool moeten in een rok op school zijn, maar ze mogen wel met een broek fietsen omdat het zo koud is, en dan in de school omkleden. dat is dan toch ook zondig? dan moet je dat helemaal niet toelaten. en geen spijkerbroek aan in de kerk is een van die heerlijk farizeeise (dit schrijf ik fout) regels, waar ik een gruwelijke hekel aan heb.
zingen is gezellug, zeker op een kamp...ook die liedjes die hun zingen kan ik van genieten hor...zingen ze weleens opwekking? bij sommige leiding misschien?
meschianza schreef:Maar we hadden het over zingen op Danielkamp![]()
Ik neem mn gitaar en mondharmonica mee!
TheKeimpe schreef:Als deelnemer maakt het niet uit van welke kerk je bent, als leidinggevende is het een voorwaarde dat je GG bent. Alleen als je verkering hebt met iemand uit de GG, die ook staflid is op hetzelfde kamp als jij, dan is er mogelijkheid voor een uitzondering, schijnt.
Lalage schreef:TheKeimpe schreef:Als deelnemer maakt het niet uit van welke kerk je bent, als leidinggevende is het een voorwaarde dat je GG bent. Alleen als je verkering hebt met iemand uit de GG, die ook staflid is op hetzelfde kamp als jij, dan is er mogelijkheid voor een uitzondering, schijnt.
Haha, zoekt uw slachtoffer! ;p
Kaw schreef:Leuke anekdote:
Enkele christenen die ook op de camping op vakantie waren vroegen ons heel serieus of er iets ergs was gebeurt, want we zongen altijd zo treurig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten